اخبار داغ

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی در شهرک بهاران سنندج

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی در شهرک بهاران سنندج
شهردار سنندج از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی خبر داد و گفت: با هدف ارتقای امنیت در تردد، کنترل و کاهش بارترافیکی و همچنین سهولت در تردد وسائط نقلیه عملیات اتصال این دو بلوار در شهرک بهاران در سالجاری آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شهردار سنندج صبح امروز در جمع خبرنگاران استان که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: امروزه رفع معضل ترافیک به واسطه توسعه و گسترش شهرها و همچنین افزایش وسائط نقلیه بعنوان یکی از مهم ترین دغدغه ها واولویت های مدیران شهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

حشمت اله صیدی بیان کرد : ایجاد دسترسیهای جدید و اتصال بلوارها براساس نقشه طرح تفصیلی یکی از اقداماتی است که می تواند در کاهش زمان سفر و روانسازی ترافیک تاثیر گذار باشد.

,

 

,

وی گفت: یکی ازمسیرهای که همواره در طول شبانه روز شاهد ترافیک در آن بودیم مسیر ورودی بهاران از سمت قرادیان بود.

,

 

,

صیدی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سالجاری عملیات اتصال بلوار دانشجو و بلوار ذکریای رازی در سه راه تانکر سازی در بهاران در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

,

 

,

وی از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی (سه راه تانکرسازی )خبر داد و عنوان کرد: عملیات اتصال به طول 800 متر با عرض سواره رو 12 متر در حال اجرا است.

,

 

,

وی اضافه کرد: این بلوار در دو باند رفت و برگشت با احداث یک میدان به شعاع 18 متری به بلوار زکریای رازی متصل می شود.

,

 

,

صیدی اعلام کرد: تا کنون عملیات عمرانی شامل 5000 مترمکعب خاکبرداری، 2000 مترمکعب خاکریزی و 3200 متر طول جدول گذاری  انجام شده است.

,

 

,

وی  هدف از اتصال این دو بلوار را اصلاح هندسی تقاطع یاد شده براساس طرح تفصیلی شهر سنندج و به منظور تکمیل اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی  عنوان کرد و افزود :متناسب سازی شکل هندسی تقاطع با جریان بندی ترافیک وارتقاء سطح ایمنی  را  از دیگر اهداف اجرای این پروژه عمران شهری برشمرد.

,

 

,

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه  درسهولت تردد در کلیه جهت ها، مجزا شدن مسیرها و کاهش برخورد با جریان بندی صحیح ترافیک و تسهیل حرکتهای گردشی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه