اخبار داغ

همکاری برخی نمایندگان سابق با بخش عمرانی شهرداری تبریز / مسن‌ترین عضو شورای قبل برای تبریز 2018 کتاب نوشت!

همکاری برخی نمایندگان سابق با بخش عمرانی شهرداری تبریز / مسن‌ترین عضو شورای قبل برای تبریز 2018 کتاب نوشت!
آنطور که بهروز خاماچی می‌گوید، برخی از اعضاء شورای چهارم تبریز در پروژه‌های شهرداری فعالیت دارند و از تجارب مهندسی‌شان بهره می‌برند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، شورای چهارم تبریز 21 عضو و حاشیه‌های مربوط به خود را داشت و حال از آنان تنها دو تن در شورای پنچم حضور دارند و یک نفر نیز جامه‌ی ریاست بلدیه‌ شهر را بر تن کرده و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای سابق را به عنوان مدیرکل روابط عمومی شهرداری برگزیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاید برای عده‌ای این سوال حادث شود که اعضاء شورای چهارم تبریز مشغول چه کاری‌اند و در دورانی که دیگر نماینده شهروندان در پارلمان محلی نیستند روزگار خود را چگونه می‌گذرانند. برای رسیدن به پاسخ این سوال گفت‌وگویی با اعضاء سابق شورای شهر تبریز داشتیم و تا آنجا که اعضاء حاضر به پاسخگویی شدند، داده‌هایی نیز برای اذهان عمومی آماده شد.

,

محمدحسین جعفری، از بازنشستگان سپاه پاسداران که سابقه مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز را نیز در کارنامه دارد در پاسخ به این سوال که اکنون در چه زمینه‌ای فعالیت دارد و آیا درگیر پروژه‌های مرتبط با شهرداری شده است، تصریح کرد: بیکارِ بیکار هستم و فعالیتی ندارم.

,

جعفر مدبر دیگر عضو نام‌دار شورای چهارم تبریز در گفت‌وگو با آناج خاطرنشان ساخت: دفتری دارم که در آن کارهای عقب افتاده خود را انجام می‌دهم.

,

اصغر عابدزاده نیز در مواجهه با این سوال با اشاره به عضویت خود در هیئت علمی دانشگاه، عنوان کرد بیشتر وقت خود را با دانشجویان می‌گذراند و مشغول تدریس است.

,

رسول درسخوان وضعیتی مشابه عابدزاده داشت و به خبرنگار آناج گفت: همزمان با عضویت در هیئت علمی دانشگاه به دانشجویان چند واحدی را تدریس می‌کنم.

,

داود امیرحقیان نیز در گفت‌وگو با آناج یادآور شد: بنده به عنوان دبیر در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها فعالیت دارم.

,

بهروز خاماچی، مسن‌ترین عضو شورای چهارم تبریز و از جغرافیاشناسان و راویان تاریخ شهر فعالیت متفاوت‌تری نسبت به سایر اعضاء داشت و در گفت‌وگو با آناج بیان داشت: بیکارم ولی یک کتاب درباره تبریز ۲۰۱۸ به نامِ «تبریز قدمگاه شمس» نوشته‌ام و کتاب دیگری که در حال تکمیل آن هستم «سازمان ترافیک شهرداری تبریز به روایت تبریز» نام دارد.

,

این عضو شورای شهر تبریز تا جایی که مطلع بود از فعالیت‌های همکاران خود نیز سخنانی بر زبان آورد و توضیح داد: ایران آهور مهندس بود و بعد از عدم راهیابی به شورای پنجم بعضاً با شهرداری در پروژه‌ها همکاری دارد.

,

وی افزود: باغبان بازنشسته سپاه پاسداران است و علی شیاری در دانشگاه تدریس می‌کند.

,

محمدحسن اسوتچی در واکنش به سوال آناج رفتار تامل برانگیزی از خود نشان داد و با اشاره به مطلب یکی از کانال‌های تلگرامی و بازنشر آن در آناج، ابراز داشت: تا زمانی که تکلیف آن خبر معلوم نشود بنده نمی‌گویم مشغول چه کاری‌ام.

,

با این وجود، چنانچه از 4 عضو متهم شورا که دستگیری‌شان سر و صدای زیادی به پا کرد، بگذریم، تکلیف فریدون بابایی‌اقدم، شهرام دبیری و ایرج شهین‌باهر و سعید حاجی‌زاده معلوم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه