اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز:

مستضعفان تبریز از ورزش محروم شده‌اند/ وظیفه شهرداری فقط ساخت روگذر و زیرگذر نیست

مستضعفان تبریز از ورزش محروم شده‌اند/ وظیفه شهرداری فقط ساخت روگذر و زیرگذر نیست
عضو شورای شهر تبریز معتقد است ورزش در جامعه طبقاتی شده است و آنانکه از امکانات مالی برخوردارند با ورزش به شور و نشاط دست می‌یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، غلامحسین مسعودی ریحان با بیان اینکه برای ارتقاء فرهنگ شهری چاره‌ای جز هزینه نیست و برخی کارها را نمی‌توان مفت انجام داد، ابراز داشت: متاسفانه ورزش در جامعه ما همچون آموزش طبقاتی شده است و کودکانی توانایی تفریح و حضور در میادین ورزشی را دارند که خانواده‌شان از امکانات مالی لازم برخوردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه وظیفه‌ی شهرداری تبریز تنها احداث روگذر و زیرگذر نیست، خاطرنشان ساخت: برای ارتقاء فرهنگ شهروندی و فراهم کردن امکانات ورزش اقشار مختلف جامعه بایستی برنامه‌ریزی شود.

,

عضو شورای پنجم تبریز با اشاره به مسابقات فوتسال جام رمضان در تبریز، عنوان کرد: در این مسابقات تیم‌هایی متعدد از محلات گوناگون شهر گردهم جمع شدند و در سالن‌ها ساعاتی را ورزش کردند تا شور و نشاط اجتماعی سالم ایجاد شود، در حال حاضر خیلی از نوجوانان با استعداد به خاطر فقر نمی‌توانند یک سالن اجاره و فوتبال بازی کنند.

,

وی با بیان اینکه با سیاست عدم تیمداری شهرداری تبریز مخالف است، اظهار داشت: بدون ورزش قهرمانی ورزش همگانی نیز ایجاد نمی‌شود چراکه تک تک افراد دوست دارند در عرصه رقابت‌ها و میادین ملی و بین‌المللی خودی نشان دهند.

,

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ما نتوانسته‌ایم تبریز و آذربایجان را به مردم ایران بشناسانیم، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه معرفی داشته‌های تاریخی و فرهنگی تبریز 2018 ضعیف عمل شده و با این وضعیت نمی‌توان انتظار جذب گردشر داشت.

,

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: چنانچه امور دست بنده بود در تبریز 100 موزه می‌ساختم و تاریخ آذربایجان را در حوزه‌های مختلف در آن جای می‌دادم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه