اخبار داغ

ادامه افتخارآفرینی‌ دوقلوهای نابغه تبریز؛

سورن و سورنا کوچک‌ترین اعضای آکادمی علوم و تکنولوژی ایران شدند

سورن و سورنا کوچک‌ترین اعضای آکادمی علوم و تکنولوژی ایران شدند
دوقلوهای نابغه تبریز که پیش از این در بسیاری از جشنواره‌ها مقام اول را کسب کرده بودند این بار در جشنواره دکتر حسابی به عنوان کوچکترین اعضای آکادمی علوم و تکنولوژی ایران انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سورن و سورنا دوقلوهای نابغه تبریز هستند که بعد از افتخارآفرینی‌های بسیار و ثبت اختراعات متعدد این بار در جشنواره دکتر حسابی تندیس ویژه را کسب کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کتایون ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با بیان اینکه جشنواره دکتر حسابی ویژه دانش آموزان می‌باشد، عنوان کرد: سورن و سورنا ضمن کسب تندیش ویژه جشنواره دکتر حسابی، گواهی استعداد برتر آکادمی راکسب کردند و عضو آکادمی تکنولوژی و علوم ایران شدند.

,

وی ادامه داد: سورن سورنا هفت ساله هستند و به عنوان کوچکترین دانش آموزانی هستند که جایزه جشنواره دکتر حسابی را کسب کردند و در این همایش گواهینامه استعداد درخشان آکادمی بین المللی استعداد درخشان را هم کسب کردند.

,

مادر این دوقلوهای تبریزی تاکید کرد: سورن و سورنا علاوه بر کسب عنوان نونهال نابغه کشور، دارنده تندیس منتخب برتر جشنواره جابربن حیان دارنده مقام اول کشوری در لیگ سازه‌های خلاق هستند که مجوز حضور در مسابقات جهانی دوبی 2018 را نیز به همراه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه