اخبار داغ

نیم ساعت در پیرایشگاهی در تبریز؛

خامـوشـی به وقـتِ ریـش‌ تـراشـی!

خامـوشـی به وقـتِ ریـش‌ تـراشـی!
فرض کنید مردی را ببینید که نصف صورتش پر از مو و نصف دیگر آن تَر و تمیز باشد، قیافه‌اش خنده‌دار نمی‌شود؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، عصر سه‌شنبه فرصتی شد تا سراغ پیرایشگری را بگیریم و صفایی به سر و صورت‌مان دهیم. به مغازه که رسیدیم صدایِ ریش‌تراش بود و مردی میانسال که همچون ما قصدِ صفا کرده است. تقریباً داشت نوبت به ما می‌رسید و پیرایشگر محل مشغول ریش‌تراشی بود که ناگاه برق‌ها پرید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مَرد نگون‌بخت که نصف صورت خود را پر از مو و نصف دیگر آن را کم حجم می‌دیدید، گفت: «دیَسَن فیوز آتدی!» اما پیرایشگر که با این وضعیت تکراری چند روزی روبرو بود، عنوان کرد: برق منطقه را قطع کردند، روزی یکی، دوساعت اینگونه می‌رود و می‌آید!

,

حال من مانده بودم با پیرایشگری بی‌اعصاب، مردی بی‌اعصاب‌تر از آن که می‌خواست میهمانی برود و قیافه‌اش دیدنی شده بود. پیرایشگر پیشنهاد داد با تیغ به این دوگانگی پایان دهد اما مردی که از حق نگذریم قیافه‌اش خیلی دیدنی بود، عنوان کرد: یک عمر ته‌ریش گذاشته‌ام، حالا بیایم پوستَم را با تیغ بکنم؟! حالا من قبول کردم، در این هوای مه‌گرگی تیغ سر و صورت‌مان را خونی نمی‌کند؟ روشنایی نیست!

,

علی‌ایحال یه یاالله گفتیم و با خداحافظی از پیرایشگر راهی خانه شدیم، در راه به صحبت‌های سرپرست توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی فکر می‌کردم که طی مصاحبه‌ای گفته بود: «بر اساس ساعات پیک مصرف، برنامه خاموشی توسط شرکت توزیع برق آذربایجان نوشته شده ولی در صورت ابلاغ مجوز انتشار، از فردا می‌توانیم تقویم خاموشی را منتشر کنیم تا مردم بر اساس آن برنامه‌‌ریزی کنند.»

,

با خود گفتم تا این پدر خدا بیامرزها بیایند مجوز بگیرند، پدر ملت از خاموشی‌های گاه و بیگاه درآمده است و در ساده‌ترین حالت یا تماشای جام‌جهانی را از دست می‌دهند و یا مراسم عروسی‌شان به روز دیگری موکول می‌شود؛ باز خدا را شاکر بودم که نوبت به من نرسید!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه