اخبار داغ

رنج چندین ساله مردم روستای فیروز آباد از بی آبی/سرویسی 30هزارتومان برای حمل آب با تانکر می پردازیم+تصاویر

رنج چندین ساله مردم روستای فیروز آباد از بی آبی/سرویسی 30هزارتومان برای حمل آب با تانکر می پردازیم+تصاویر
اهالی روستای فیروز آباد برای دومین بار و به دنبال مطالبه قبلی خود از استاندار خواستار پیگیری و رفع مشکلات کم آبی در این روستا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس،اهالی روستای  فیروز آباد امروز برای چندمین بار با حضور در جلوی استانداری به دلیل نداشتن آب خواستار رفع مشکلات چندین ساله خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،,

رحمانی از اهالی روستای فیروز آباد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ۱۲سال است که این روستا  آب ندارد قبلا نیز چند بار جلوی استانداری برای رفع مشکلات خود از طریق استانداری پیگیر رفع مشکلات خود هستیم.

,

وی بیان کرد: پاسره ابفای روستایی گفته که روستای فیروز آباد خارج از طرح هادی است در حالی که همه خانه ای این روستا در طرح هستند اکنون مردم با گاری و تانکر از این طرف و ان طرف آب می آورند.

,

این فرد که از اهالی روستای فیروز آباد است گفت: سال 96 به ما قول دادند و گفتند تا آخر سال 96 آب رسانی انجام می شود اما چنین اتفاقی نیفتاد اکنون باید برای خالی کردن یک تانکر آب 30 هزار تومان کرایه بدهیم پرا باید اینگونه باشد.

,

وی در پاسخ به این سوال که چرا از ابفای روستایی پیگیری نمی کنید گفت: همین چند دقیقه قبل اقای پاسره حضور داشت اما محلی نگذاشت و رد شد حتی نگاه هم نکرد اقای نظری نیز رد شد و گفت جلسه دارم باید به جلسه بروم هیچکس به داد ما نمی رسد.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه