اخبار داغ

مدیر اجرایی طرح بصیرت بیمارستان شهید محلاتی تبریز؛

طرح بصیرت برای افزایش آگاهی خانواده‌ها هر ساله برگزار می‌شود/ مسائل سیاسی روز و سبک زندگی سالم موضوعات اصلی طرح بصیرت

طرح بصیرت برای افزایش آگاهی خانواده‌ها هر ساله برگزار می‌شود/ مسائل سیاسی روز و سبک زندگی سالم موضوعات اصلی طرح بصیرت
تقی‌نسب با اشاره به طرح بصیرت بیمارستان شهید محلاتی تبریز گفت: این طرح همه ساله برای افزایش آگاهی و بصریت خانواده‌ها برگزار می‌شود که شامل مسائل سیاسی روز و سبک زندگی سالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ، محسن تقی‌نسب در خصوص طرح بصیرت بیمارستان شهید محلاتی اظهار داشت: طرح بصیرت مختص کارکنان، بازنشستگان بیمارستان شهید محلاتی تبریز و خانواده آنهاست که برای افزایش آگاهی و بصیرت خانواده‌ها هرساله در این زمان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تمامی اعضای خانواده‌ها در اردوگاه الغدیر جمع شده و در رده‌های سنی مختلف برنامه اجرا می‌شود که برنامه اصلی شامل مسائل سیاسی روز و سبک زندگی سالم برای متاهین است.

,

مدیر اجرایی طرح بصیرت بیمارستان شهید محلاتی با اشاره به برنامه ویژه برای کودکان زیر 12 سال عنوان کرد: کارشناس متخصص از قم برای این برنامه‌ی کودکان که شامل برنامه‌های آموزشی و مسابقات ورزشی آورده شده است.

,

وی افزود: در رده سنی بالای 12 سال در دو گروه خانم‌ها و آقایان بحث CPR یا احیای قلبی ریوی و تهدیدات مجازی از جمله موضوعاتی می‌باشد که برای افراد بالای 12 یال کلاس برگزار می‌شود.

,

تقی‌نسب غرفه‌های آشنایی با مواد مخدر صنعتی و سنتی‌، آشنایی با معضلات اجتماعی، کانون فکری کودکان را از جمله غرفه‌های این طرح دانست و گفت: غرفه دم نوش و داروهای گیاهی و آشنایی با مواد نانو که دوستدار محیط زیست هستند از جمله دیگر غرفه‌ها هستند.

,

وی تاکید کرد: مسابقات ورزشی در رشته‌های تیراندازی با تفنگ بادی، طناب کشی،فوتسال و فوتبال از جمله دیگر فعالیت‌های ورزشی می‌باشد که از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر طی سه روز برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه