اخبار داغ

آناج از هفته آغازین لیگ برتر فوتسال گزارش می‌دهد؛

میهمانی لاله‌های نارنجی آذربایجان در گام نخست/ قهرمان در پایتخت وارد می‌شود!

میهمانی لاله‌های نارنجی آذربایجان در گام نخست/ قهرمان در پایتخت وارد می‌شود!
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در آغاز فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا در تهران به میدان می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، سوت آغاز بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران امروز (پنجشنبه) در دیدار تیم‌های فرش آرا مشهد و شهروند ساری به صدا در می‌آید و 14 تیم حاضر در این مسابقات، رقابت خود را برای کسب معتبرترین جام فوتسال کشور شروع می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس برنامه، هفته اول این مسابقات طی 3 روز پیگیری می‌شود و فشردگی بیشتر این هفته از مسابقات در روز دوم یعنی فردا (جمعه) خواهد بود که 5 دیدار برگزار می‌شود و در یکی از این بازی‌ها، تیم مس سونگون ورزقان در خارج از خانه به میدان می‌رود.

,

شاگردان حمید بی‌غم که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این دوره حضور می‌یابند، در گام نخست در تهران میهمان پارسیان شهر قدس خواهند بود که این بازی همزمان با سایر دیدارهای روز دوم راس ساعت 18 در سالن دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

,

مسی‌ها که آماده حضور در جام باشگاه‌های آسیا می‌شوند، درحالی کار خود را در لیگ برتر با جدالی آسان البته بر روی کاغذ استارت می‌زنند که شاکله اصلی این تیم در فصل گذشته تقریبا حفظ شده و تنها دو تغییر مهم در ترکیب نماینده استان به چشم می‌خورد.

,

بر این اساس، ابوالقاسم عروجی و مصطفی نعمت‌وند، دو بازیکن سابق تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت قرچک که از بازیکنان ملی‌پوش فوتسال کشورمان به حساب می‌آیند، مهمترین ورودی‌های لیگ برتری مس سونگون را تشکیل می‌دهند.

,

اما در سوی دیگر میدان، تیم پارسیان شهر قدس که یکی از دو نماینده پایتخت در دوره جدید لیگ برتر فوتسال است، دومین حضور خود در این رقابت‌ها را به لطف انحلال دو قهرمان سابق و خرید امتیاز این تیم‌ها تجربه می‌کند.

,

این تیم تهرانی که در فصل گذشته با گرفتن امتیاز تیم دبیری در لیگ برتر حضور یافته بود، در پایان جزو تیم‌های سقوط کننده قرار گرفت اما در ادامه با انحلال تیم تاسیسات دریایی دیگر تیم بزرگ فوتسال کشورمان جایگزین این تیم شد تا برای دومین بار در لیگ برتر حاضر شود.

,

در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال همچون دوره‌های اخیر و با این تفاوت که دیگر اثری از دو تیم تاسیسات و دبیری نیست، تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند و حفاری اهواز مدعیان جدی قهرمانی محسوب می‌شوند.

,

همچنین سه تیم اهورا بهبهان، سن ایچ ساوه و سوهان محمد سیما قم تیم‌های تازه وارد لیگ برتر فوتسال در فصل جدید این رقابت‌ها هستند که در میان آنها تیم سن ایچ ساوه با استخدام جواد اصغری مقدم به عنوان سرمربی و چند بازیکن شاخص فوتسال کشور شرایط بهتری دارد.

,

ناگفته نماند این دوره از رقابت‌ها با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد و پس از پایان بیست و شش هفته رقابت در دور مقدماتی، تیم‌ها در مرحله حذفی برای قهرمانی و عدم سقوط خواهند جنگید.

,

برنامه هفته اول لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

,

پنجشنبه 14 تیرماه 97 - ساعت 18
* فرش آرا مشهد – شهروند ساری (سالن شهید بهشتی مشهد)

,
,

جمعه 15 تیرماه 97 - ساعت 18
* پارسیان شهر قدس – مس سونگون ورزقان (سالن دانشگاه آزاد تهران)
* آذرخش بندرعباس – ارژن فارس (سالن فجر بندرعباس)
* گیتی‌پسند اصفهان – مقاومت البرز (سالن پیروزی اصفهان)
* مقاومت قرچک – شرکت ملی حفاری ایران (سالن هفتم تیر قرچک)
* سن ایچ ساوه – اهورا بهبهان (سالن فجر ساوه)

,
,
,
,
,
,

شنبه 16 تیرماه 97 - ساعت 18
* شهرداری ساوه – سوهان محمد سیما قم (سالن فجر ساوه)

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه