اخبار داغ

روایت ایرج شهین‌باهر از وضعیت مالی شهرداری تبریز و میزان سرمایه‌گذاری؛

آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است/ تبریز، بهشت سرمایه‌گذاری برای خارجی‌ها

آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است/ تبریز، بهشت سرمایه‌گذاری برای خارجی‌ها
شهین‌باهر با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری بیش از 50 درصد چارت سازمانی هستند گفت: با این وجود در دوران مدیریت من یک نفر اخراج نشده و نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ایرج شهین‌باهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر تبریز اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های شهری در اولویت بودجه سال 97 قرار داشته و مبالغ قابل توجهی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: زیرساخت‌های شهری نیاز مبرم مردم شهر است که در این زمینه سه ایستگاه آتش‌نشانی در کلانشهر تبریز احداث و به شهروندان عزیز تبریزی اهدا شده است.

,

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه در طی هفت ماه گذشته پروژه‌های مختلف عمرانی در این کلانشهر در حال اجراست، اظهار کرد: در روزهای آینده سه پارک محله‌ای به پارک‌های تازه احداث شده اضافه می‌شود که با احداث این پارک‌ها، تعداد پارک های محله ای به هشت پارک افزوده شده است و همچنین چندین پروژه مسیرگشایی نیز در شهر در حال انجام است.

,

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه هیچ پروژه عمرانی در شهر تعطیل نیست، ادامه داد: با وجود رکود اقتصادی در جامعه، شهرداری تبریز تاکنون با مدیریت صحیح شهرداران مناطق و همچنین پرسنل شهرداری با هیچ مشکل مالی روبه‌رو نبوده و کارها به خوبی در حال انجام است.

,

شهین‌باهر در ادامه با بیان اینکه آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است، گفت: تاکنون یک نفر هم از این تعداد اخراج نشده‌اند و تا پایان مدیریت بنده اخراج نخواهند شد که امیدواریم در بحران موجود، دست در دست هم داده و بتوانیم کلانشهر تبریز را آبادتر کنیم.

,

, ,

وی با بیان اینکه شهروندان تبریزی طعم نتایج برنامه‌های میان مدت و بلندمدت شهرداری را در سال‌های آتی خواهند چشید، ادامه داد: در حال حاضر شهرداری در حال جراحی بافت فرسوده شهری است که در این راستا دو و نیم هکتار از اراضی چوخورلار در حال تملک است که از این نظر شهرداری در میان سایر شهرهای کشور قام بزرگی برداشته است.

,

شهین باهر ادامه داد: امیدواریم تا پایان شورای پنجم شهر تبریز قسمت اعظمی از بافت فرسوده و حاشیه نشینی اصلاح شود.

,

او همچنین در نشست مشترک شرکت‌های سرمایه گذاری خارجی با شهردار و اعضای شورای شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: سرمایه گذاری کمک عمده‌ای به مسائل و مشکلات مجموعه مدیریت شهری می کند و می توانیم بدین واسطه ارتباط دو طرفه و سودآوری داشته باشیم.

,

وی با اشاره به محدودیت‌ها و تحریم های موجود علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: وضعیت کنونی کشور فرصت مناسبی برای بخش خصوصی به وجود آورده که سرمایه گذاران خارجی می‌‌توانند در این بازار مطلوب سرمایه گذاری و سودآوری داشته باشند.

,

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه تبریز به عنوان توسعه یافته ترین شهر کشور در سال های اخیر شناخته شده، ادامه داد: در این کلانشهر بهترین بستر برای سرمایه گذاری وجود دارد چرا که شرایط تبریز نسبت به سایر شهرهای کشور متفاوت است.

,

وی از حمایت مجلس شورای اسلامی و پارلمان محلی کلانشهر تبریز از سرمایه گذاری های خارجی خبر داد و گفت: حمایت های دولت و مجلس از سرمایه گذاران و ایجاد بسترهای مناسب، شرایط را برای سرمایه گذاری ایده آل می کند.

,

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت‌‌ها و پتانسیل موجود در کلانشهر تبریز اظهار کرد: تبریز در واقع بهشت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی است چرا که در این کلانشهر بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در تمامی حوزه های شهری فراهم شده است.

,

وی همچنین ابراز داشت: پیش از این تجربیات خوبی با کشورهای مختلفی از جمله چین، ایتالیا و قرقیزستان در خصوص سرمایه گذاری در این کلانشهر داشتیم که از آن پس، موانع سرمایه گذاری بیش از پیش رفع و راه برای سرمایه گذاری تسهیل شده است.

,

شهردار تبریز در بخش دیگر سخنان خود حضور سرمایه گذاران خارجی در این کلانشهر را موجب رونق اقتصاد و توسعه اشتغال عنوان کرد و گفت: در این جلسه در خصوص سرمایه گذاری در بخش پارک‌‌‌ها، لوناپارک، تجهیزات تفریحی، شهر هوشمند، ساختمان سازی، گردشگری، پتروشیمی و سایر موارد با سرمایه گذاران ایتالیایی، چینی و قرقیزستانی بحث و بررسی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه