اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

اروپایی ها می دانند بدون حضور ایران امکان تأمین امنیت در خاورمیانه وجود ندارد /اگر آمریکا دست از پا خطا کند با افزایش ناگهانی قیمت نفت رو به رو خواهد شد

اروپایی ها می دانند بدون حضور ایران امکان تأمین امنیت در خاورمیانه وجود ندارد /اگر آمریکا دست از پا خطا کند با افزایش ناگهانی قیمت نفت رو به رو خواهد شد
حسن پور گفت: امروزه کشورهای منطقه و اروپایی به این نتیجه رسیده اند بدون حضور ایران امکان تأمین امنیت در منطقه خاورمیانه وجود ندارد و آمریکایی ها بدانند اگر دست از پا خطا کنند؛با افزایش ناگهانی قیمت های جهانی نفت رو به رو خواهند شد که در آن زمان ترامپ از کرده خود پشیمان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانیه اتحادیه اروپا  گفت: آموزه های دینی ما به ما می آموزد که ما باید با قدرت، تدبیر و درایت در مقابل زیاده خواهی های آمریکا بیایستیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه بد عهدی های آمریکا موجب رسوایی رئیس جمهور این کشور شده است، عنوان کرد: روز گذشته نیز ترامپ پیام خروج از ناتو را داده است که این مسئله زمینه دیپلماسی موفق برای کشورمان در منطقه  ایجاد می کند.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران ثابت کرد کشوری اهل تمدن و منطق است و در نشست روز گذشته تمامی خواسته های کشور ما برآورده نشده است .

,

حسن پور اظهار کرد: ما باید  اقدامات گسترده ای  را در زمینه دیپلماسی ایران انجام دهیم  تا همگان متوجه اهمیت و جایگاه قدرتمکند کشورمان در منطقه شوند.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این زمینه لابی های صهیونیست بیکار نخواهند نشست، گفت: آنان به صورت گسترده برای منزوی کردن ایران فعالیت خواهند کرد.

,

وی تأکید کرد: امروزه کشورهای منطقه و اروپایی به این نتیجه رسیده اند بدون حضور ایران امکان تأمین امنیت در منطقه خاورمیانه وجود ندارد و آمریکایی ها بدانند اگر دست از پا خطا کنند؛با افزایش ناگهانی قیمت های جهانی نفت رو به رو خواهند شد  که در آن زمان ترامپ  از کرده خود پشیمان خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه