اخبار داغ

رئیس جامعه جراحان استان قزوین :

پزشکان قزوینی در حال ساخت مدرسه در کرمانشاه هستند/ مردم همچنان نیازمند کمک‌های درمانی

پزشکان قزوینی در حال ساخت مدرسه در کرمانشاه هستند/ مردم همچنان نیازمند کمک‌های درمانی
رئیس جامعه جراحان استان قزوین گفت: به دلیل نیاز دانش آموزان روستای قره بلاغ کرمانشاه به تحصیل، تصمیم گرفتیم مدرسه ای در این روستا راه اندازی و هم اکنون مشغول ساخت آن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسعود عبادی، در گفت‌وگو با  صبح قزویندرباره حضور جهادی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب اظهار کرد: ما در ساعات اولیه وقوع زلزله درشهرستان سرپل ذهاب حاضر شدیم و در ابتدا با یک تیم درمانی کار خود را آغاز کردیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رئیس بیمارستان پاستور قزوین ادامه داد: در ایام زلزله کرمانشاه تیم درمانی از طرف جامعه جراحان استان اعلام آمادگی کرد و با تیم پزشکی خود به مناطق زلزله زده سفر کردیم.

وی افزود: در مناطق زلزله زده فرماندهان سپاه همکاری زیادی با ما داشتند و به ما کمک کردند تا نیازسنجی لازم را به خوبی انجام دهیم. در این نیازسنجی متوجه شدیم که مدرسه روستای قره بلاغ سرپل ذهاب تخریب صد در صدی داشته است.

رئیس جامعه جراحان استان قزوین تصریح کرد: این روستا 400 خانوار دارد که در این میان 150 نفر از آنها دانش آموز هستند و از آنجا که روستای بزرگی به حساب می‌آید، ساخت مدرسه در همان مکان ضروری است. 

وی اضافه کرد: به دلیل نیاز دانش آموزان روستای قره بلاغ کرمانشاه به تحصیل، تصمیم گرفتیم مدرسه ای در این روستا راه اندازی و هم اکنون مشغول ساخت آن هستیم.

سابقه کار جهادی نداشتم، اما علاقه‌مند شدم 
 عبادی در مورد ویژگی‌های این مدرسه گفت: ساخت این مدرسه یک ماه پس از شروع زلزله آغاز شد و دارای 1250 مترمربع زمین و 450 متر زیرساخت است، این مدرسه شامل شش کلاس، بخش مدیریت، آبدارخانه و دو اتاق آزمایشگاه است. 

وی اذعان کرد: سابقه کار جهادی نداشته ام؛ اما ساخت این مدرسه سبب شد به فکر ادامه کار در 2روستای دیگر در استان اردبیل باشم؛ این دو پروژه هم اکنون در مرحله نقشه کشی قرار دارد تا برای کار اجرایی آماده شود. 

رئیس بیمارستان پاستور قزوین درمورد وضعیت بهداشتی و پزشکی سر پل ذهاب اذعان کرد: هم اکنون مناطقی از سر پل ذهاب از نظر درمانی هنوز نیازمند کمک است و استان قزوین نسبت به استان‌های دیگر در کمک رسانی قوی ترعمل کرده است.

وی افزود: البته مدیریت ناصحیح از جمله مشکلاتی بود که از آغاز ورود نیروهای کمکی به مناطق وجود داشت و موجب ناهماهنگی‌ها و دلزدگی برخی از افراد شد. 

رئیس جامعه جراحان استان قزوین گفت: حضور نیروهای متخصص و عادی حتی برای دلجویی از زلزله زدگان تاثیر زیادی بر روحیه این افراد دارد و آنها به خوبی قدر این کمک‌ها و دلجویی‌ها را می‌دانند. 

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه افرادی که کمک رسانی می‌کردند، مناطق زلزله زده را ترک کرده اند و تعداد محدودی در حال کمک‌رسانی هستند، مسئولان سپاه و بسیجی‌ها جز افرادی هستند که هنوز در کرمانشاه حضور دارند و با انگیزه فراوان کمک می‌کنند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سابقه کار جهادی نداشتم، اما علاقه‌مند شدم ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه