اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خبرداد؛

برق بخشی از مناطق کرمان قطع می شود

برق بخشی از مناطق کرمان قطع می شود
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت : در صورت عدم مصرف بهینه برق (کاهش حداقل 10 درصدی توسط مردم) خاموشی احتمالی در بخشهایی از شهرهای شمالی استان کرمان در روز یکشنبه ( 17 تیرماه) خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر جهانشاهی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: برای امکان خدمات رسانی ، تامین برق، و جلوگیری از آسیب به شبکه در تابستان مجبور به اعمال خاموشی هایی در برخی نقاط استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی بیان کرد: برای رفاه حال بیشتر هموطنان، امکان مدیریت مصرف برق و اطلاع رسانی به همشهریان، برنامه خاموشی ها اعلام می شود.

,

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان افزود: در روز یکشنبه 17 تیر، برق بخشی از شهرهای کرمان، رفسنجان، انار، زرند، باغین، راور، گلباف، چترود، شهربابک، راین و شهداد، نوق، کشکوییه، و ماهان در ساعاتی از روز قطع می شود.

,

جهانشاهی  ادامه داد: همشهریان برای اطلاع دقیق از برنامه خاموشی های احتمالی در روزهای آینده، ضمن توجه به اطلاعیه های شرکت توزیع برق شمال استان کرمان از رسانه ها می توانند به سایت این شرکت به آدرس www.nked.co.ir مراجعه کنند.

,

وی با اشاره به افزایش میزان پیک بار در روزهای جاری تصریح کرد: مشترکان با 10 درصد صرفه جویی در مصرف برق به راحتی می توانند از مرحله پیک بار به راحتی گذر کنند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه