اخبار داغ

شهردارسرفاریاب خبر داد:

ورودی سرفاریاب به یاسوج بازگشایی شد/یکی از دغدغه های مهم سرفاریابی ها،محورهای ارتباطی هستند

ورودی سرفاریاب به یاسوج بازگشایی شد/یکی از دغدغه های مهم سرفاریابی ها،محورهای ارتباطی هستند
شهردارسرفاریاب گفت: بازگشایی این ورودی می‌تواند دسترسی اسان برای شهروندان سرفاریابی وهمه گردشگران ومسافران ایجاد کند و رضایت آن‌ها را از عملکرد مجموعه مدیریت شهری ارتقا دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،شهردارسرفاریاب در جمع خبرنگاران به بازگشایی ورودی جاده باغچه سادات ازکهگیلویه به سمت یاسوج اشاره کرد و اظهار کرد: بازگشایی این ورودی می‌تواند دسترسی شهروندان سرفاریابی، گردشگران و مسافران را به شهر یاسوج ارتقا ببخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

حسین بامزر گفت: در مدت حضور مسئولیتم در شهرداری یکی از برنامه های کاری خود بازگشایی این مسیر بود که با تلاش و پیگیری زیاد امروز توانستم با جلب رضایت مالکین اقدام به بازگشایی کنیم.

,

شهردار سرفاریاب تصریح کرد: بازگشایی ورودی شهر سرفاریاب با اصول علمی و بررسی‌های کارشناسی شده صورت گرفته تا در آینده با مشکلاتی فنی مواجه نشویم و به همین خاطر به دنبال کاهش میزان تصادفات در ورودی شهر هستیم.

,

وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم شهر سرفاریاب بازگشایی ورودی این شهر بود که شهرداری در راستای احترام به حقوق شهروندی پس از طی مراحل قانونی اقدام به بازگشایی کرد.

,

بامزر اظهارکرد: هدف از این‌کار ایجاد بستری ایمن برای رانندگان و استفاده کنندگان از مسیر دهدشت به یاسوج می باشد که امروز این امر تحقق یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه