اخبار داغ

سرپرست سازمان عمران شهرداری کرمان اعلام کرد؛

بازگشت مجدد کارخانه آسفالت به چرخه تولید

بازگشت مجدد کارخانه  آسفالت به چرخه تولید
سرپرست سازمان عمران شهرداری کرمان، از راه‌اندازی مجدد کارخانه‌ی تولید آسفالت و بازگشت به چرخه‌ی تولید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ عطاءالله منوچهری سرپرست سازمان عمران شهرداری کرماندر جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: با راه‌اندازی مجدد کارخانه‌ی تولید آسفالت، بلافاصله کار تخلیه قیر و اجرای پروژه‌های عمرانی و لکه‌گیری معابر در مناطق چهارگانه در ایام منتهی به نوروز انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ضمن تقدیر از همکاری و پشتیبانی شهردار کرمان و مدیران شهرداری در راه‌اندازی این کارخانه و افزایش تولیدات در شرایط سخت اقتصادی، افزود: با وجود کمبود اعتبارات، در سه ماهه اول سال جاری سه هزار و 625 تن آسفالت تولید شد.

,

سرپرست سازمان عمران شهرداری کرمان، تولیدات جدید سازمان عمران را دارای کیفیت بالا و نزدیک به استاندارد عنوان و تصریح کرد: جدول‌های تولیدی با توجه به نوع دستگاه موجود و به عمل آوری توسط اتاق بخار از کیفیت بالایی برخوردار است.

,

منوچهری گفت: تولید بیش از 130هزار قالب جدول در سه ماهه اول سال، حاصل تلاش کارکنان و کارشناسان شهرداری در سازمان عمران است.

,

وی در ادامه با اشاره به تولید 34 هزار تن مصالح دانه‌بندی شده در کارخانه‌ی تولیدات بتنی سازمان عمران شهرداری، اذعان داشت: همچنین بیش از 24 هزار عدد بلوک سیمانی، 80 هزار عدد آجر بتنی و بیش از چهار هزار عدد دال بتنی مسلح قبر در سه ماهه اخیر تولید شده است.

,

منوچهری تولید متوسط روزانه 1500 قالب جدول در کارخانه را از دیگر موفقیت‌های اخیر این سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: کارخانه‌ی تولید جدول و محصولات بتنی می‌تواند علاوه بر نیازهای عمرانی شهرداری کرمان، شهرداری‌های استان را نیز پوشش دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه