اخبار داغ

عباس شاملو استاندار خراسان رضوی شد

عباس شاملو استاندار خراسان رضوی شد
یک منبع آگاه از انتصاب عباس شاملو به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا عباس شاملو از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس، عضو کمیته تجارت و بازرگانی دفتر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان رضوی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


همچنین وی پیش از این خود را به عنوان یک از گزینه های مطرح استانداری خراسان رضوی مطرح کرده بود و طی چند روز گذشته دیدارهایی با مقامات کشوری داشته است.

,
,


گفتنی است، اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهور در گفتگوی با خبرنگار صبح توس، با تأکید بر این‌که عباس شاملو یکی از چهره‌های درخشان هشت سال دفاع مقدس بوده، اظهار کرد: بنده با عنوان دوست ارادت ویژه‌ای به عباس شاملو دارم چراکه به توانمندی وی در تمام امور واقف هستم.

,
,


وی افزود: شاملو از فرماندهای بزرگ و مطرح جنگ بوده و این خود مایه افتخار خراسان است.

,
,


مشاور رئیس جمهور تأکید کرد: شاملو فردی توانمند، کارامد و ارزشمند بوده که می‌تواند توانایی وی در بسیاری از امور مثمر ثمر باشد.

,
,


مشاور رئیس جمهور با اشاره به این‌که شاملو انسان بسیار ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: به صراحت می‌توان از وی با عنوان یکی از چهره های موفق و اصیل انقلاب اسلامی یاد کرد.

,
,


ترکان در پایان تصریح کرد: در زمانی که بنده در سمت استاندار بودم عباس شاملو فرمانده بزرگ و مطرحی در جنگ بود و در آن سال‌ها رشادت‌ها و توانایی‌های عظیمی از وی مشاهده کردیم.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه