اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

افزایش ۱۲۸ درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق پلیس کرمان

افزایش ۱۲۸ درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق پلیس کرمان
فرمانده انتظامی استان از افزایش ۱۲۸ درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق پلیس استان طی 3 ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ؛ سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛گفت: مبارزه با قاچاق کالا از تأکیدات مقام معظم رهبری و یکی از برون مایه های اصلی شعار سال است که این مهم در مجموعه نیروی انتظامی نیز به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تاکید بر اینکه پلیس استان کرمان هم با تمام توان و با بهره گیری از اشرافیت اطلاعاتی در ماموریت ها وارد شده است، افزود: افزایش چندین برابری کشفیات کالای قاچاق طی 3 ماهه نخست امسال نیز یکی از نتایج موثر آن است.

,

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: طی سال جاری در حوزه کشف سوخت قاچاق بیش از 562 هزار لیتر انواع فرآورده های سوختی کشف شد و در حوزه توقیف وسایل نقلیه قاچاق هم200 درصد رشد را شاهد بوده ایم.

,

وی ادامه داد: طی 3 ماهه امسال با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی، در حوزه اقلام و وسایل خانگی قاچاق بیش از400 درصد و در زمینه پارچه و سایر منسوجات هم بیش از 300 درصد افزایش کشف رقم خورد.

,

بنی اسدی فر با اشاره به افزایش قابل ملاحظه در زمینه کشف و پیشگیری از ورود خشکبار تصریح کرد: از آنجا که بر سلامتی و بهداشت محصولاتی که در سبد مصرف مردم قرار می گیرند باید نظارت های لازم صورت بگیرد از اینرو جلوگیری از ورود و توزیع اینگونه محصولات با جدیت دنبال می شود.

,

مسئول ارشد انتظامی استان همچنین از افزایش چشمگیر در کشف کود شیمیایی قاچاق خبر داد  و گفت: در این میان تنها کشفیات اقلام آرایشی و بهداشتی حدود یک درصد کاهش داشته که امیدوار هستیم این کاهش اندک هم متاثر از کاهش تقاضا و از سوی دیگر افزایش سطح آگاهی نسبت به تولیدات بیگانه و توجه جدی مردم عزیزمان به ظرفیت های تولید بومی باشد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق انواع کالا مانع از رشد و توسعه تولیدات بومی شده و به فضای کار و اشتغال مفید جامعه لطمه می زند از این رو پلیس با عزم جدی با این پدیده مخرب که به واقع سدی در مقابل خودکفائی و پیشرفت کشور است، مبارزه خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه