اخبار داغ

جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قزوین خبر داد؛

امحاء ۷ تن کالای قاچاق در استان قزوین

امحاء ۷ تن کالای قاچاق در استان قزوین
جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قزوین گفت: همزمان با سالروز تشکیل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا هفت تن کالای قاچاق سلامت محور در استان امحا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، علی مقدمی اظهار کرد: همزمان با سالروز تشکیل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا هفت تن کالای قاچاق سلامت محور در استان امحا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

این مسئول گفت: بعد از کشف این اقلام و دریافت دستور مقام های قضایی و کسب نظر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، به دلیل غیر قابل مصرف بودن این اقلام همگی اجناس معدوم شدند.

,

وی افزود: مبارزه جدی و سخت تر با قاچاق کالا و ارز از اولویت های اساسی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال جاری به شمار می رود و امیدواریم تمام دستگاه های ذیربط با همکاری بیشتر کمک رسان ما در این جنگ اقتصادی نامحسوس باشند.

,

جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار خواهیم داد تا میل و صرفه به قاچاق را کاهش دهیم و دستگاه های نظارتی با کنترل بیشتر جاده های مواصلاتی وبازار در استان بازوی اصلی این مبارزه هستند.

,

وی با بیان اینکه عرضه کالاهای قاچاق به بازار، آثار جبران ناپذیری بر تولید داخلی و سلامت افراد جامعه وارد می کند، اظهار کرد: با اجرای قانون جدید مقابله با کالاهای قاچاق، روند مبارزه با این نوع کالاها تشدید می شود.

,

جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین با اشاره به به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق، گفت: عزم جدی در مبارزه با ورود کالاهای قاچاق و انهدام آنها، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی و حفاظت از سلامت مصرف کنندگان فراهم می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه