اخبار داغ

کورس دروغگویی تروریست‌های دمکرات برای دریافت پاداش خیانت به ملت

کورس دروغگویی تروریست‌های دمکرات برای دریافت پاداش خیانت به ملت
اشراف کامل و مثال زدنی نیروهای پاسدار انقلاب اسلامی، مناطق کردنشین ایران را به دژی محکم در مقابل دسیسه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک تبدیل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بر اساس اخبار واصله شب ۱۶ تیرماه ۹۷ یکی از نیروهای سپاه پاسداران که همراه با چند تن از همرزمانش در منطقه بوکان در حال گشت زنی بوده است بر اثر حادثه ای ناخواسته دچار سانحه شده و به صورت سطحی زخمی شده است.
این واقعه عناصر ضد انقلاب را بر آن داشته که در ادامه دروغگویی های معمول و متوهمانه شان این سانحه سو استفاده نماینده و در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار کذب از حضور در منطقه مذکور و درگیری با نیروهای سپاه نمایند.
هر چند به نظر می‌رسد مردم بیشتر از هر زمانی به ماهیت واقعی این خودفروختگان آگاهی پیدا کرده اند اما نشر آسان اخبار کذب و شایعات در بستر فضای مجازی به روزنه ای برای تقلای عناصر مطرود گروهای تروریستی نظیر حزب دمکرات تبدیل شده که می طلبد هموطنان عزیز با حساسیت بیشتر نسبت به اخبار منتشر شده از سوی این خائنان خود فروخته که هدفی جز بر هم زدن امنیت روانی مردم را ندارند بر خورد نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه