اخبار داغ

نائب رئیس اول کمیسسیون قضائی و حقوقی مجلس:

بیانیه اروپا در خصوص برجام امیدوار کننده نیست/تحریم علیه ایران دامن گیر کشورهای اروپایی خواهد شد

بیانیه اروپا در خصوص برجام امیدوار کننده نیست/تحریم علیه ایران دامن گیر کشورهای اروپایی خواهد شد
کمالی پور گفت: بیانیه صادره منطبق بر خواسته های ما نیست و روند در پیش گرفته شده امیدوار کننده نمی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانیه اروپا در خصوص برجام گفت: بیانیه صادره منطبق بر خواسته های ما نمی باشد و به خواسته های ما بر اساس مفاد برجام جامع عمل نمی پوشاند و محقق نمی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه روند در پیش گرفته شده امیدوار کننده نمی باشد،عنوان کرد: سپردن این موضوع به زمان اعلام شده تا مرداد و شهریور ماه امکان پذیر نمی باشد چرا که دادن زمان به نفع کشور نیست و اروپایی ها اراده ندارند که اقدامات خود رابا توجه به بیانیه اعلام شده عملیاتی کنند.

,

نائب رئیس اول کمیسسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گرفتن زمان از سوی اروپایی ها و شرایط پی در پی تأثیری ندارد، ابراز کرد: اروپایی ها اگر می خواهند برجام باقی بماند؛ باید متعهد شوند و مفاد آن را منهای آمریکا و با ضمانت اجرایی انجام دهند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضرورتی ندارد به آنها زمان واگذار کنیم  وایران را در کش و قوس زمان قرار دهیم .

,

کمالی پور تصریح کرد: اگر اروپا در اسرع وقت به خواسته های ایران پاسخ ندهد؛ حق کشورمان است که از برجام خارج شود؛ چرا که برجامی وجود ندارد

,

نائب رئیس اول کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرذد: در این مسئله  کشورهای غربی و اروپایی متضرر خواهند شد تا ایران و هر تحریمی علیه ایران ایجاد شود مطمئنا دامن گیر آنان و کشورهای منطقه نیز خواهد شد .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه