اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

مسئولین هر چه سریعتر برنامه های مصوب شده را اجرایی کنند/لزوم ایستادگی مردم در برابر مشکلات اقتصادی کشور

مسئولین هر چه سریعتر برنامه های مصوب شده را اجرایی کنند/لزوم ایستادگی مردم در برابر مشکلات اقتصادی کشور
نیکزادی پناه گفت: حق مردم است که برنامه های مصوب شده توسط مسئولین هر چه سریعتر اجرای شود و مردم در برابر مسائل اقتصادی کشور محکم بیایستند و موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛با  اشاره به  نارضایتی های مردم در خصوص مسائل اقتصادی کشور گفت:مشاهده می کنیم که مردم نارضایتی های خود را از طریق تجمع به خیابان ها و شهرها نشان می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عنوان کرد: متأسفانه تبلیغات نادرست از مسئولینی که مسئولیتی ندارند مردم را دچار ابهام و نگرانی کرده است.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تلاش دارد که این مسئله را طبیعی جلوه دهد، ابراز کرد: جلسات متعدد غیر علنی با حضور مسئولین اقتصادی  تشکیل و در آنجا مسائلی که باعث به وجود آمدن این اتفاقات شده است مورد بررسی قرار گرفته است.

,

نیکزادی پناه با تأکید بر اینکه هم اکنون توجه به مسئولین اقتصادی کشور بیشتر شده است، گفت:این مسئولین فقط مربوط به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نیست؛ بلکه طیف وسیعی از مسئولین در این  زمینه نقش ایفاء می کنند؛ لذا تمامی مسئولین در این زمینه باید وارد میدان شوند تا بتوانند این مسئله را حل کنند.

,

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از نمایندگان از رئیس جمهور خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند برای انجام این کار باید تغییرات بسیاری انجام شود که حداقل تغییر نگرش در این زمینه می باشد.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:مردم هوشیار هستند به شرطی که دولتمردان اطمینان حل مشکلاتشان را دهند و این مسائل را روشن کنند؛ مردم در طول این چهل سال پس  از پیروزی انقلاب اسلامی  نشان دادند که در کنار مقام معظم رهبری هستند.

,

نیکزادی پناه با بیان اینکه حق مردم است که برنامه های مصوب شده توسط مسئولین هر چه سریعتر اجرای شود، عنوان کرد: با بررسی های انجام شده در زمینه مسائل قانونی مشکلی وجود ندارد و فقط نگرانی از عدم اجرای برخی قوانین و احکامی است که دولت به دلایلی آنها را معقول می دانند و انجام نداده اند.

,


وی تأکید کرد: مردم در برابر مسائل اقتصادی کشور محکم بیایستند و موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و به دنبال خودکفایی و ایجاد اشتغال باشند با این رویه قطعا آسیب های ما کمتر خواهد بود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه