اخبار داغ

مسئول بسیج طلاب استان کرمان:

بصیرت و دشمن شناسی را از شهدا الگو بگیریم/مسئولین باید همیشه باقدرت ومواضع انقلابی حرف خود را بزنند

بصیرت و دشمن شناسی را از شهدا الگو بگیریم/مسئولین باید همیشه باقدرت ومواضع انقلابی حرف خود را بزنند
مسئول بسیج طلاب استان کرمان گفت: ۱۵۰۰آیه، یک چهارم قرآن کریم  پیرامون دشمن و دشمن شناسی تذکر داده شده؛ که شهدا این را خوب فهمیدندودر وصیت نامه هایشان نوشتند مسیر دشمن کجاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین سنجری، در یادواره سرداران و۷۲شهید پایگاه بسیج ابوالفضل (ع) رابر با تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) و گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام بااشاره به سبک زندگی شهدا گفت: اگر سبک زندگی شهدا را نگاه کنیم در رأس همه پیام های شهدا مسئله ولایتمداری و دشمن شناسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رابر,

 فرزندان این انقلاب مجاهدان راه اسلامند

,  فرزندان این انقلاب مجاهدان راه اسلامند,

وی با اشاره به پیام های مهم وصیت نامه شهدا افزود: بیش از ۹۰درصد وصیت نامه شهدا با موضوع دشمن و دشمن شناسی در عناوین مختلفی آمده است، امام راحل فرمودند: وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید ثواب پنجاه سال شب زنده داری را به انسان می دهد.

,

مسئول بسیج طلاب استان کرمان با اشاره به یادداشت شهید احمد رضا احمدی دانشجوی رشته اول پزشکی سال ۶۴ افزود: نگذارید حرف امام روی زمین باقی بماند از همه برای من حلالیت بطلبید این یک  جنس وصیت نامه است.

,

وی با بیان اینکه  ۱۵۰۰آیه یک چهارم قرآن کریم  پیرامون دشمن و دشمن شناسی تذکر داده شده است افزود: شهدا این را خوب درک کردند و  فهمیدندودر وصیت نامه هایشان نوشتند مسیر دشمن کجاست.

,

حجت الاسلام سنجری با اشاره به تشابه ۷۲ شهید پایگاه حضرت ابوالفضل (علیه السلام ) با ۷۲شهید کربلا گفت: بعضی وقت ها این اتفاقات یهویی نمی افتد.

,

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سپاه تهران سال ۷۰ تحت عنوان  عبرت های عاشورا تصریح کرد: فرزندان این انقلاب مجاهدان راه اسلامند؛به تمثال شهدا و این سربازان دل باخته و پاک باخته نگاه کنیم حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه اسلام می داند خط و ربط دشمن کجاست، بعضی وقت ها از تذکر قرآن غفلت می کنیم اما شهدا این را خوب فهمیدند.

,

سنجری تشریح کرد: می گویند: مذاکره کردیم سایه جنگ را از سر این نظام برداریم به ساحت مقدس شهدا این جمله دروغ  و اشتباه است سایه جنگ را شهدا و شهدای مدافع حرم از سر این نظام و کشور برداشتند.

,

وی با اشاره به مذاکرات و طراحی برنامه دشمن افزود: طرحی به نام لابی گری که لابی گریشان باصهیونیست هابود ۶۰مؤسسه در آمریکا راه اندازی و فعالیت می کند در رأس این موسسات همین چند روزگذشته گزارش شده؛ "آقای ترامپ! شما توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارید"؛ جمهوری اسلامی ایران، افغانستان یاعراق و سوریه نیست همان حرفی را که سال ۹۴ به اوباما گفت: "آقایان! جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شده  که  ۹۵درصد پیشرفت کشور دراسلام انقلاب است.

,

مسئول بسیج طلاب استان کرمان با اشاره به سخن  فرانسیس فوکویاماگفت: شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دو بال دارد.  یک بال سبز ریشه در قیام قائم آل محمد(ص) و بال سرخ آن ریشه درعاشورا قیام سید الشهدا دارد و زرهی بر تن این پرنده است به نام ولایت فقیه که این زره  مواظبت میکند هیچ تیری به این پرنده نخورد.

,

وی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری؛براینکه آمریکا هیچ وقت با ما سر سازش نخواهد داشت، آمریکایی ها مورد اعتماد نیستند گفت: به زودی شاهد آن خواهیم بود نماز جماعت را شما در قدس شریف اقامه خواهید کرد این تعبیری که رهبر انقلاب فرمودند و اینکه اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید این به وقوع می پیوندد.

,

حجت الاسلام سنجری با اشاره به اواقعه کربلا و ۷۲ یار امام حسین (علیه السلام)عنوان کرد: کمتر از ۱۰۰ نفر در مقابل ۷۰ هزار لشکر دشمن یک حسینیه ای ایجاد کرد به طول ۸۰کیلومتر نه؛ به طول کل عالم. به اربعین نگاه  کنید  و این حرکت مردمی؛ این قطار اسلام  را سرعت بخشید.

,

وی با اشاره به نقش کلیدی شهدا در حرکت  و ریل گذاری این قطار افزود: شهید احمد رضا احمدی می توانست بگوید من می توانم پزشک شوم صاحب زن و بچه، این برنامه ریزی دشمن است نقش شهدا در مسیر قطار گم شود.

,

این مسئول با اشاره به سند۲۰۲۰آمریکایی ها در ۲۸ سال گذشته که هر ۱۰ سال یک فتنه را در نظام اسلامی طراحی کنند تصریح کرد:  دشمن ۱۰سال عملیات و برنامه ریزی در کاخ سفید کرده بود؛ فتنه اول سال ۷۸ ، دوم سال ۸۸ فتنه سوم هم سال ۹۸ که در دیماه ۹۶ آن را در خیابانهای تهران عملیاتی کردند و این چند روز  پیش دستگیر شدند شعار «روحت شاد رضا شاه» به کار می بردند  نتانیاهو پیغام داد آنهایی در خیابانهای تهران راهپیمایی مسالمت آمیز انجام می دهند اینها سرمایه های اسراییل در ایرانند. مقام معظم رهبری فرمودند: از بزرگترین گناه فتنه گران این بود دشمن راامیدوار کردند.

,

وی با اشاره به ابعاد حقوقی فتنه ۸۸ و اینکه اینها عذرخواهی هم نکردند گفت: چهل ساله دشمن دنبال ریشه مذهبی ماست در مقابل شیعه؛ وهابیت را قرار می دهد در مقابل اسلام؛ اسلام وهابی و داعشی را قرار می دهد.

,

این مسئول با اشاره به سه هدف امام راحل (رحمه الله علیه)؛ تشکیل انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (علیه السلام )گفت: آنجا  که فرمودند ما می توانیم خیلی ها گفتند ما نمی توانیم امام فرمود: سربازان من در گهواره ها  هستند این حرف امام ثابت شد.

,

حجت الاسلام سنجری با امیدواری به آینده افزود: دشمنان داخلی و خارجی می خواهند کمرنظام جمهوری اسلامی را با اخلال در عرصه اقتصادی خم کنند و با عجین کردن یک فرد در بازار که دوتن سکه قریب ۲هزارمیلیارد سکه خرید می کند سعی در اشفتگی بازار واقتصاد مادارندپس سیستم های نظارتی کجایند؟ آقایی! که می گفتید؛ ما نمی خواهیم وقتی از خواب بلند می شویم یکدفعه دلار به ۳هزار و ۵۰۰ تومان برسددلار که به ۱۰ هزار تومان رسید!

,

مسئولین باید همیشه باقدرت ومواضع انقلابی حرف خود را بزنند

, مسئولین باید همیشه باقدرت ومواضع انقلابی حرف خود را بزنند,

وی با بیان اینکه در بعضی موارد با چهار سال مسئولیت می توان کشور را چهل سال عقب اندازد گفت: امریکا با نقض برجام وجفتک زدن زیر برجام به همه فهماند که قابل اعتماد نیست؛ شما هنوز دنبال بسته پیشنهادی اروپا هستید؟!.

,

حجت الاسلام سنجری افزود: از نظر ریالی میزان  ۹ هزارو ۷۰۰کیلوگرم اورانیوم  که هر گرم اورانیوم غنی شده از کشور خارج شد برابری با  ۱۰ گرم  طلای ۲۴ عیارمی کند چقدر است ؟.

,

مسئول بسیج طلاب استان کرمان بابیان اینکه ما دنبال تمدن سازی نوین اسلامی هستیم افزود: در تمدن سازی نوین اسلامی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری؛ منظور ما از تمدن سازی نوین اسلامی، گسترش تفکر اسلامی در دنیاست؛  نه لشکر کشی دنیا.

,

وی  با بیان اینکه ما هر کجا ایستادیم و مواضع انقلابی داشتیم پیروز شدیم واین بار هم باسخنرانی رییس جمهور در سوییس که اگرنفت ایران صادرنشود نفت سایرکشورها هم صادر نخواهد شد گفت: مسئولین باید همیشه باقدرت ومواضع انقلابی حرف خود را بزنند.

,

حجت الاسلام سنجری درپایان تحریف راه امام (ره)، به لجن کشیدن نیروهای انقلابی، حمله به سپاه وبسیج، تطهیر سران فتنه و مجلس ششم، پروژه صلح امام حسن (ع)، مذاکره امام حسین(ع) و نقد پیامبر عظیم الشان اسلام در راستای اهداف پوچی که هنوز دنبال می کنند را از پروژه های تحت برنامه ریزی ۶۰موسسه آمریکایی عنوان کرد.

,

وی با اشاره به نفوذ دشمن در قالب محیط زیست گفت: با کمال تأسف  کرمان را پایلوت تمام  فتنه های خود شان کردند، امثال مرعشی ها، این آدم محکوم  فتنه ۸۸  و زندان رفته، امروز خودش را تعیین کننده در مقاصد دولتی می داند مطلع  هستید پروژه کنار هفت باغ  علوی را، موسسه  مولی الموحدین ،موسسه ماهاندر اختیار کیست؟، این جریان  ثروت و  قدرت استان کرمان را رها نمی کند.

,

وی با بیان اینکه کرمان پایلوت جنایات همه این فتنه گران شده افزود :  ۶هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان در کل کشور داده ایم که امثال این آدم ها؛ هر کاری کنند؟  سیاست دینی ، قرآنی و الهی کجاست؟ این پروژه ها از اهداف کلان دشمن در رأس آمریکا است که می گوید باید مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران  کنیم تا این  شتابی که نظام  اسلامی گرفته؛ کند شود و نظام خود به خود از داخل  فرو بریزد وپیشنهاد آمریکا، جنگ اسلام انقلابی که همان راهبرد رهبر معظم انقلاب است.

,

حجت الاسلام سنجری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبری قوی ومردم همیشه درصحنه به یک قدرت شکست ناپذیرتبدیل شده وبنا به گفته مسئولین کشورهای دشمن ما؛ این نظام تاکنون توانسته کمر پنج رییس جمهور آمریکا را که بدنبال براندازی اسلام انقلابی بودند بشکند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در این مراسم باگرامیداشت یاد و خاطر شهدای صدر اسلام تا کنون و ۳۵۰ شهید رابر،خصوصاً ۷۲شهید سرافراز پایگاه حضرت ابوالفضل (علیه السلام ) و با تسلیت سالروز شهادت ششمین اخترتابناک اسمان امامت ولایت وقدردانی از خانواده شهدا و حضار گفت: یادوارهای شهدا؛ همواره فرصت ومجالیست برای ماکه یادمان نرود برای حفظ انقلاب وادامهراه حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، ایستادگی در مقابل دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب، چه جان هاوعزیزانی را از دست دادیم.

, ، , ، ,

یادواره شهدا؛ مسیر و درس شهدا را زنده نگه میدارد

, یادواره شهدا؛ مسیر و درس شهدا را زنده نگه میدارد ,

وی با بیان اینکه یادواره شهدا؛ یاد و خاطر این عزیزان را برای ما زنده می کندافزود: برگزاری یادواره شهدا برای اینکه درسهای شهدا را فراموش نکنیم  و مدام جلوی چشمانمان باشند و راه را در این مسیر پر تلاطم گم نکنیم .

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، ولایتمداری و بصیرت را  ویژگی اصلی شهدا خواند و افزود: شهدایی که به موقع تشخیص دادند باید چه بکنند، شهدای که گوششان به لبان ولی امر زمانشان بود، شهدایی که دشمن شناسی بموقع داشتند و بموقع صحنه ها را تشخیص میدادند و حاضر شدند برای این تشخیص بموقع و مقابله با دشمن و حفظ این راه و مسیر از با ارزشترین سرمایه خودشان یعنی جانشان بگذرند و این امانت را در دستان ما و شما قرار بدهند.

,

وی عنوان داشت: خدای متعال به ما توفیق الگو گرفتن از شهدا و ولی زمانمان را بدهد و بتوانیم این راه را ادامه دهیم و  این امانت را به سر منزل مقصود برسانیم.

,

سرگردمصطفی امام بخش نیاز امروز جامعه را نگاه به شهدا و الگو از شهدا دانست و افزود:  بصیرت و دشمن شناسی را اگر ما از شهدا الگو می گرفتیم به این شکل عمل نمی کردیم؛ متاسفانه با روی گشاده و سراسیمه وار به سمت  دشمن  حرکت  کنیم و بخواهیم با دشمن  قسم خورده خودمان  تعامل برگزار کنیم.

,

وی با خیر مقدم خدمت یکایک شرکت کنندگان در محفل شهدا گفت: یادوارها از این جهت است که  مسیر و درس  شهدا را  فراموش نکنیم، به برکت نفس پدر و مادر شهداست که امروز ما جامعه ای آرام  و با امنیت را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه