اخبار داغ

مرکز بازی های رایانه ای کانون های مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد

مرکز بازی های رایانه ای کانون های مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد
نخستین مرکز بازی های رایانه ای شهرستان لردگان در راستای غنی سازی طرح اوقات فراغت امروز ۱۹ تیر با حضور جمعی از مسئولان و فعالان مسجدی در شهر لردگان افتتاح و کار خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری صبح امروز 19  تیر ماه در آیین افتتاحیه مرکز بازی های رایانه ای شهرستان لردگان که به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد، گفت: این مرکز از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لردگان و با هدف جذب جوانان و نوجوانان به تفریحات سالم و بازی های رایانه ای بومی و استاندارد افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 
,
 وی افزود: مرکز بازی های رایانه ای شهرستان لردگان با مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده و اعضا می توانند با تخفیف ویژه از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
,

 

,
, ,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهرستان لردگان با داشتن 96 کانون بیشترین تعداد کانون های استان را به خود اختصاص داده که از فعالترین کانون های استان به شمار می روند.

یوسفی افزود: افتتاح مرکز رایانه ای یکی از مهمترین اقدامات کانون های این شهرستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده چرا که در این مرکز بازی های استاندارد و بومی به افراد ارائه می شود و آنها را از برنامه های غیرسالم دور نگه می دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح «آسمانی ها» ویژه برنامه غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در تابستان به شمار می رود که در 419 کانون استان در حال اجرایی شدن است.
,
,
,
,
,
,

 

,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه