اخبار داغ

رئیس اداره برق بخش گلستان:

صرفه جویی تنها راه جلوگیری از جیره‌بندی برق است / قطعی‌های برق به شهروندان اعلام می‌شود

صرفه جویی تنها راه جلوگیری از جیره‌بندی برق است / قطعی‌های برق به شهروندان اعلام می‌شود
رئیس اداره برق بخش گلستان گفت: تنها راه مانع شدن از قطعی‌های برق در فصل تابستان، صرفه‌جویی در مصرف برق است که حرکت شهرداری شهر صالحیه در این راستا نیز پر اهمیت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادقی، رئیس اداره برق بخش گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به توقف طرح چراغانی و ریسه بندی معابر شهر صالحیه، اظهار داشت: انتظار داریم در شرایطی که مصرف برق در این بخش سرسام آور شده است سایر شهرداری‌های این منطقه نیز با چنین اقداماتی در راستای صرفه‌جویی برق کمک حال ما و مردم باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه با اجرای چنین اقداماتی حداقل کمتر شاهد قطعی برق خواهیم بود، تبیین کرد: شهروندان نیز باید با رعایت الگوی مصرف بهینه در راستای صرفه جویی در مصرف برق با اداره برق همکاری کنند.

صادقی همچنین در ارتباط با قطعی‌های پی در پی برق در شهرصالحیه و شهرگلستان، عنوان داشت: از این پس قطعی‌های برق به مردم اعلام می شود تا حداقل کمتر به صنوفی که با برق کار می کنند، خسارت وارد شود و شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی به وجود حدود ۱۲۵ هزار مشترک برق در بخش گلستان اشاره کرد و گفت: اگر هر کدام از مشترکین تنها ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند دیگر شاهد قطعی برق در فصل تابستان و در شهرهای گلستان و صالحیه نخواهیم بود.

رئیس اداره برق بخش گلستان در پایان باتوجه به حرکت شهرداری صالحیه در صرفه جویی برق ، خاطرنشان کرد: این حرکت در شرایط فعلی با اهمیت و قابل ستایشمی باشد و بدون تردید تنها راه مانع شدن از جیره بندی برق در بخش گلستان صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف بهینه نیرو است که مستلزم توجه تمامی شهروندان و ادارات این دو شهر است.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه