اخبار داغ

جاده هایی که همچنان خاک می خورند/وقتی جاده های لنده چشم انتظار چرخ های خودروی اعتبارات هستند+تصاویر

جاده هایی که همچنان خاک می خورند/وقتی جاده های لنده چشم انتظار چرخ های خودروی اعتبارات هستند+تصاویر
امروزه مهمترین عامل توسعه و پیشرفت در هر شهر و دیاری داشتن راه های ارتباطی مناسب و دسترسی آسان به نقاط مختلف هر شهرستان است که در صورت نبود چنین راه هایی باید چرخ توسعه و پیشرفت آن منطقه را برای همیشه پنچردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، همه ما به خوبی می دانیم که بحث راه ها و جاده های مواصلاتی اعم از روستایی ، شهری و بین شهری یکی از ضروریات اساسی برای شهرستانی محروم و عقب مانده در حوزه راه و شهرسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

راه های ارتباطی از کلیدی ترین زیرساخت ها در هر شهر و دیار هستند که علاوه بر فراهم آوردن انواع امکانات و دسترسی ها موجب رفاه بیشتر مردم و به تبع آن توسعه و پیشرفت در جوامع اجتماعی مختلف می شود.

 

شهرستان لنده هشتمین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد است که به دلیل کم توجهی مدیران گذشته و عدم توجه کافی به چشم انداز توسعه راه های مواصلاتی متاسفانه همچنان سنگ بی مهری را برگرده خویش حس می کند و پای توسعه در حوزه راه های روستایی را بر جاده های خاکی و سخت گذر می لنگد و فریاد مردم روستاها را به دنبال دارد.

 

 

متاسفانه وضعیت راه های روستایی دو بخش مرکزی و موگرمون به جز چندین روستا وگرنه از لحاظ جاده ای چندان وضعیت مناسبی ندارند و در این سال ها فقط عملیات راهدای و بازگشایی بر روی بیشتر آنان صورت گرفته است که در فصل زمستان نیز شاهد انسداد بیشتر آنان و مراجعه گسترده مردم به بخشداری ها، فرمانداری و اداره راه و شهرسازی هستیم که نشان از وضعیت اسفبار بیشتر جاده های روستایی است.

متاسفانه در این سال ها و چه در گذشته به بحث جاده های روستایی توجه چندانی نشده است و همین مسئله باعث مهاجرت بی رویه روستانشینان به سمت شهرک های الحاقی به شهر لنده شده است که بازهم مشکلات حوزه شهری را دو چندان کرده است.

 

جاده ارتباطی روستای عروه سال های گذشته با اعتبارات ناچیزی که داشت، بخشی از آن که در مسیری کوهستانی و سخت گذر بود بازگشایی شد ولی حجم پروژه به اندازه ای است که با اعتبارات خرد و ناچیز به صورت اصولی و کاربردی کار نشده است.

جاده روستاهای دوک و کتج در سال های گذشته چندین بار زیر سازی شده ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار بعد از هربار عملیات زیر سازی به حال خود رها شده انده که در یکی دوماهه گذشته نیز عملیات زیرسازی جهت آسفالت آن از سوی پیمانکار صورت گرفته که مردم این روستاها چشم انتظار آسفالت و شایدهم تکرار دورتسلسل سال های گذشته باشند.

 

 وضعیت بیشتر جاده های روستای بخش مرکزی به خصوص چلی، لارب، چندارقوی، دوک، صفی خانی، کوه اسفید، دم تنگ چاهن، پاتاوه و سایر روستاها متاسفانه وضعیتی بغرنجی دارند و در فصل زمستان بیشتر این راه ها تا سه الی چهار روز به طور کامل قطع می باشند.

در حوزه راه های روستایی بخش موگرمون نیز مشکلات جاده ای و خاکی بودن آنان چندبرابر است که برخی از جاده ها نیازمند احداث چندین دستگاه پل هستند که همین امر باعث افزایش چندین برابری اعتبارات را به عنوان سنگی بزرگ پیش پای مسئولان قرار داده است.

 

جاده روستاهای نهضت، دشت ناصری، بنه علیاری، راوک و چندین روستای دیگر در بخش موگرمون نیازمند توجه ویژه هستند که بازهم چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات دولتی است، هرچند عملیات زیرسازی و آسفالت جاده روستای بنه علیاری سال گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد ولی عملاً تا کنون هیچ قدمی در خصوص آغاز این پروژه برداشته نشده است که بنا به اظهارات مسئولان این پروژه نیز مشکل اعتباری دارد.

 

به هرحال وضعیت بغرنج جاده های روستایی شهرستان لنده به گونه ای است که حتی داد خود متولیان راه ها را نیز درآورده است که امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی هرچه سریعتر و تا قبل از شروع فصل بارندگی به فکر راه های روستایی باشند که غبار محرومیت آنان ناشی از نبود راه مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وسایر نیازمندی های آنان است.

شهرستان لنده دارای 22هزار نفر جمعیت و بیش از81 روستا و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام/

,

 

راه های ارتباطی از کلیدی ترین زیرساخت ها در هر شهر و دیار هستند که علاوه بر فراهم آوردن انواع امکانات و دسترسی ها موجب رفاه بیشتر مردم و به تبع آن توسعه و پیشرفت در جوامع اجتماعی مختلف می شود.

 

شهرستان لنده هشتمین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد است که به دلیل کم توجهی مدیران گذشته و عدم توجه کافی به چشم انداز توسعه راه های مواصلاتی متاسفانه همچنان سنگ بی مهری را برگرده خویش حس می کند و پای توسعه در حوزه راه های روستایی را بر جاده های خاکی و سخت گذر می لنگد و فریاد مردم روستاها را به دنبال دارد.

 

 

متاسفانه وضعیت راه های روستایی دو بخش مرکزی و موگرمون به جز چندین روستا وگرنه از لحاظ جاده ای چندان وضعیت مناسبی ندارند و در این سال ها فقط عملیات راهدای و بازگشایی بر روی بیشتر آنان صورت گرفته است که در فصل زمستان نیز شاهد انسداد بیشتر آنان و مراجعه گسترده مردم به بخشداری ها، فرمانداری و اداره راه و شهرسازی هستیم که نشان از وضعیت اسفبار بیشتر جاده های روستایی است.

متاسفانه در این سال ها و چه در گذشته به بحث جاده های روستایی توجه چندانی نشده است و همین مسئله باعث مهاجرت بی رویه روستانشینان به سمت شهرک های الحاقی به شهر لنده شده است که بازهم مشکلات حوزه شهری را دو چندان کرده است.

 

جاده ارتباطی روستای عروه سال های گذشته با اعتبارات ناچیزی که داشت، بخشی از آن که در مسیری کوهستانی و سخت گذر بود بازگشایی شد ولی حجم پروژه به اندازه ای است که با اعتبارات خرد و ناچیز به صورت اصولی و کاربردی کار نشده است.

جاده روستاهای دوک و کتج در سال های گذشته چندین بار زیر سازی شده ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار بعد از هربار عملیات زیر سازی به حال خود رها شده انده که در یکی دوماهه گذشته نیز عملیات زیرسازی جهت آسفالت آن از سوی پیمانکار صورت گرفته که مردم این روستاها چشم انتظار آسفالت و شایدهم تکرار دورتسلسل سال های گذشته باشند.

 

 وضعیت بیشتر جاده های روستای بخش مرکزی به خصوص چلی، لارب، چندارقوی، دوک، صفی خانی، کوه اسفید، دم تنگ چاهن، پاتاوه و سایر روستاها متاسفانه وضعیتی بغرنجی دارند و در فصل زمستان بیشتر این راه ها تا سه الی چهار روز به طور کامل قطع می باشند.

در حوزه راه های روستایی بخش موگرمون نیز مشکلات جاده ای و خاکی بودن آنان چندبرابر است که برخی از جاده ها نیازمند احداث چندین دستگاه پل هستند که همین امر باعث افزایش چندین برابری اعتبارات را به عنوان سنگی بزرگ پیش پای مسئولان قرار داده است.

 

جاده روستاهای نهضت، دشت ناصری، بنه علیاری، راوک و چندین روستای دیگر در بخش موگرمون نیازمند توجه ویژه هستند که بازهم چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات دولتی است، هرچند عملیات زیرسازی و آسفالت جاده روستای بنه علیاری سال گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد ولی عملاً تا کنون هیچ قدمی در خصوص آغاز این پروژه برداشته نشده است که بنا به اظهارات مسئولان این پروژه نیز مشکل اعتباری دارد.

 

به هرحال وضعیت بغرنج جاده های روستایی شهرستان لنده به گونه ای است که حتی داد خود متولیان راه ها را نیز درآورده است که امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی هرچه سریعتر و تا قبل از شروع فصل بارندگی به فکر راه های روستایی باشند که غبار محرومیت آنان ناشی از نبود راه مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وسایر نیازمندی های آنان است.

شهرستان لنده دارای 22هزار نفر جمعیت و بیش از81 روستا و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام/

,

 

راه های ارتباطی از کلیدی ترین زیرساخت ها در هر شهر و دیار هستند که علاوه بر فراهم آوردن انواع امکانات و دسترسی ها موجب رفاه بیشتر مردم و به تبع آن توسعه و پیشرفت در جوامع اجتماعی مختلف می شود.

 

شهرستان لنده هشتمین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد است که به دلیل کم توجهی مدیران گذشته و عدم توجه کافی به چشم انداز توسعه راه های مواصلاتی متاسفانه همچنان سنگ بی مهری را برگرده خویش حس می کند و پای توسعه در حوزه راه های روستایی را بر جاده های خاکی و سخت گذر می لنگد و فریاد مردم روستاها را به دنبال دارد.

 

 

متاسفانه وضعیت راه های روستایی دو بخش مرکزی و موگرمون به جز چندین روستا وگرنه از لحاظ جاده ای چندان وضعیت مناسبی ندارند و در این سال ها فقط عملیات راهدای و بازگشایی بر روی بیشتر آنان صورت گرفته است که در فصل زمستان نیز شاهد انسداد بیشتر آنان و مراجعه گسترده مردم به بخشداری ها، فرمانداری و اداره راه و شهرسازی هستیم که نشان از وضعیت اسفبار بیشتر جاده های روستایی است.

متاسفانه در این سال ها و چه در گذشته به بحث جاده های روستایی توجه چندانی نشده است و همین مسئله باعث مهاجرت بی رویه روستانشینان به سمت شهرک های الحاقی به شهر لنده شده است که بازهم مشکلات حوزه شهری را دو چندان کرده است.

 

جاده ارتباطی روستای عروه سال های گذشته با اعتبارات ناچیزی که داشت، بخشی از آن که در مسیری کوهستانی و سخت گذر بود بازگشایی شد ولی حجم پروژه به اندازه ای است که با اعتبارات خرد و ناچیز به صورت اصولی و کاربردی کار نشده است.

جاده روستاهای دوک و کتج در سال های گذشته چندین بار زیر سازی شده ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار بعد از هربار عملیات زیر سازی به حال خود رها شده انده که در یکی دوماهه گذشته نیز عملیات زیرسازی جهت آسفالت آن از سوی پیمانکار صورت گرفته که مردم این روستاها چشم انتظار آسفالت و شایدهم تکرار دورتسلسل سال های گذشته باشند.

 

 وضعیت بیشتر جاده های روستای بخش مرکزی به خصوص چلی، لارب، چندارقوی، دوک، صفی خانی، کوه اسفید، دم تنگ چاهن، پاتاوه و سایر روستاها متاسفانه وضعیتی بغرنجی دارند و در فصل زمستان بیشتر این راه ها تا سه الی چهار روز به طور کامل قطع می باشند.

در حوزه راه های روستایی بخش موگرمون نیز مشکلات جاده ای و خاکی بودن آنان چندبرابر است که برخی از جاده ها نیازمند احداث چندین دستگاه پل هستند که همین امر باعث افزایش چندین برابری اعتبارات را به عنوان سنگی بزرگ پیش پای مسئولان قرار داده است.

 

جاده روستاهای نهضت، دشت ناصری، بنه علیاری، راوک و چندین روستای دیگر در بخش موگرمون نیازمند توجه ویژه هستند که بازهم چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات دولتی است، هرچند عملیات زیرسازی و آسفالت جاده روستای بنه علیاری سال گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد ولی عملاً تا کنون هیچ قدمی در خصوص آغاز این پروژه برداشته نشده است که بنا به اظهارات مسئولان این پروژه نیز مشکل اعتباری دارد.

 

به هرحال وضعیت بغرنج جاده های روستایی شهرستان لنده به گونه ای است که حتی داد خود متولیان راه ها را نیز درآورده است که امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی هرچه سریعتر و تا قبل از شروع فصل بارندگی به فکر راه های روستایی باشند که غبار محرومیت آنان ناشی از نبود راه مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وسایر نیازمندی های آنان است.

شهرستان لنده دارای 22هزار نفر جمعیت و بیش از81 روستا و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام/

,

 

راه های ارتباطی از کلیدی ترین زیرساخت ها در هر شهر و دیار هستند که علاوه بر فراهم آوردن انواع امکانات و دسترسی ها موجب رفاه بیشتر مردم و به تبع آن توسعه و پیشرفت در جوامع اجتماعی مختلف می شود.

 

شهرستان لنده هشتمین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد است که به دلیل کم توجهی مدیران گذشته و عدم توجه کافی به چشم انداز توسعه راه های مواصلاتی متاسفانه همچنان سنگ بی مهری را برگرده خویش حس می کند و پای توسعه در حوزه راه های روستایی را بر جاده های خاکی و سخت گذر می لنگد و فریاد مردم روستاها را به دنبال دارد.

 

 

متاسفانه وضعیت راه های روستایی دو بخش مرکزی و موگرمون به جز چندین روستا وگرنه از لحاظ جاده ای چندان وضعیت مناسبی ندارند و در این سال ها فقط عملیات راهدای و بازگشایی بر روی بیشتر آنان صورت گرفته است که در فصل زمستان نیز شاهد انسداد بیشتر آنان و مراجعه گسترده مردم به بخشداری ها، فرمانداری و اداره راه و شهرسازی هستیم که نشان از وضعیت اسفبار بیشتر جاده های روستایی است.

متاسفانه در این سال ها و چه در گذشته به بحث جاده های روستایی توجه چندانی نشده است و همین مسئله باعث مهاجرت بی رویه روستانشینان به سمت شهرک های الحاقی به شهر لنده شده است که بازهم مشکلات حوزه شهری را دو چندان کرده است.

 

جاده ارتباطی روستای عروه سال های گذشته با اعتبارات ناچیزی که داشت، بخشی از آن که در مسیری کوهستانی و سخت گذر بود بازگشایی شد ولی حجم پروژه به اندازه ای است که با اعتبارات خرد و ناچیز به صورت اصولی و کاربردی کار نشده است.

جاده روستاهای دوک و کتج در سال های گذشته چندین بار زیر سازی شده ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار بعد از هربار عملیات زیر سازی به حال خود رها شده انده که در یکی دوماهه گذشته نیز عملیات زیرسازی جهت آسفالت آن از سوی پیمانکار صورت گرفته که مردم این روستاها چشم انتظار آسفالت و شایدهم تکرار دورتسلسل سال های گذشته باشند.

 

 وضعیت بیشتر جاده های روستای بخش مرکزی به خصوص چلی، لارب، چندارقوی، دوک، صفی خانی، کوه اسفید، دم تنگ چاهن، پاتاوه و سایر روستاها متاسفانه وضعیتی بغرنجی دارند و در فصل زمستان بیشتر این راه ها تا سه الی چهار روز به طور کامل قطع می باشند.

در حوزه راه های روستایی بخش موگرمون نیز مشکلات جاده ای و خاکی بودن آنان چندبرابر است که برخی از جاده ها نیازمند احداث چندین دستگاه پل هستند که همین امر باعث افزایش چندین برابری اعتبارات را به عنوان سنگی بزرگ پیش پای مسئولان قرار داده است.

 

جاده روستاهای نهضت، دشت ناصری، بنه علیاری، راوک و چندین روستای دیگر در بخش موگرمون نیازمند توجه ویژه هستند که بازهم چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات دولتی است، هرچند عملیات زیرسازی و آسفالت جاده روستای بنه علیاری سال گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد ولی عملاً تا کنون هیچ قدمی در خصوص آغاز این پروژه برداشته نشده است که بنا به اظهارات مسئولان این پروژه نیز مشکل اعتباری دارد.

 

به هرحال وضعیت بغرنج جاده های روستایی شهرستان لنده به گونه ای است که حتی داد خود متولیان راه ها را نیز درآورده است که امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی هرچه سریعتر و تا قبل از شروع فصل بارندگی به فکر راه های روستایی باشند که غبار محرومیت آنان ناشی از نبود راه مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وسایر نیازمندی های آنان است.

شهرستان لنده دارای 22هزار نفر جمعیت و بیش از81 روستا و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام/

,

 

,

راه های ارتباطی از کلیدی ترین زیرساخت ها در هر شهر و دیار هستند که علاوه بر فراهم آوردن انواع امکانات و دسترسی ها موجب رفاه بیشتر مردم و به تبع آن توسعه و پیشرفت در جوامع اجتماعی مختلف می شود.

,

 

,

شهرستان لنده هشتمین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد است که به دلیل کم توجهی مدیران گذشته و عدم توجه کافی به چشم انداز توسعه راه های مواصلاتی متاسفانه همچنان سنگ بی مهری را برگرده خویش حس می کند و پای توسعه در حوزه راه های روستایی را بر جاده های خاکی و سخت گذر می لنگد و فریاد مردم روستاها را به دنبال دارد.

,

 

,

, ,

 

,

متاسفانه وضعیت راه های روستایی دو بخش مرکزی و موگرمون به جز چندین روستا وگرنه از لحاظ جاده ای چندان وضعیت مناسبی ندارند و در این سال ها فقط عملیات راهدای و بازگشایی بر روی بیشتر آنان صورت گرفته است که در فصل زمستان نیز شاهد انسداد بیشتر آنان و مراجعه گسترده مردم به بخشداری ها، فرمانداری و اداره راه و شهرسازی هستیم که نشان از وضعیت اسفبار بیشتر جاده های روستایی است.

,

متاسفانه در این سال ها و چه در گذشته به بحث جاده های روستایی توجه چندانی نشده است و همین مسئله باعث مهاجرت بی رویه روستانشینان به سمت شهرک های الحاقی به شهر لنده شده است که بازهم مشکلات حوزه شهری را دو چندان کرده است.

,

 

,

جاده ارتباطی روستای عروه سال های گذشته با اعتبارات ناچیزی که داشت، بخشی از آن که در مسیری کوهستانی و سخت گذر بود بازگشایی شد ولی حجم پروژه به اندازه ای است که با اعتبارات خرد و ناچیز به صورت اصولی و کاربردی کار نشده است.

,

جاده روستاهای دوک و کتج در سال های گذشته چندین بار زیر سازی شده ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار بعد از هربار عملیات زیر سازی به حال خود رها شده انده که در یکی دوماهه گذشته نیز عملیات زیرسازی جهت آسفالت آن از سوی پیمانکار صورت گرفته که مردم این روستاها چشم انتظار آسفالت و شایدهم تکرار دورتسلسل سال های گذشته باشند.

,

 

,

, ,

 وضعیت بیشتر جاده های روستای بخش مرکزی به خصوص چلی، لارب، چندارقوی، دوک، صفی خانی، کوه اسفید، دم تنگ چاهن، پاتاوه و سایر روستاها متاسفانه وضعیتی بغرنجی دارند و در فصل زمستان بیشتر این راه ها تا سه الی چهار روز به طور کامل قطع می باشند.

,

در حوزه راه های روستایی بخش موگرمون نیز مشکلات جاده ای و خاکی بودن آنان چندبرابر است که برخی از جاده ها نیازمند احداث چندین دستگاه پل هستند که همین امر باعث افزایش چندین برابری اعتبارات را به عنوان سنگی بزرگ پیش پای مسئولان قرار داده است.

,

 

,

جاده روستاهای نهضت، دشت ناصری، بنه علیاری، راوک و چندین روستای دیگر در بخش موگرمون نیازمند توجه ویژه هستند که بازهم چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات دولتی است، هرچند عملیات زیرسازی و آسفالت جاده روستای بنه علیاری سال گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد ولی عملاً تا کنون هیچ قدمی در خصوص آغاز این پروژه برداشته نشده است که بنا به اظهارات مسئولان این پروژه نیز مشکل اعتباری دارد.

,

, ,

 

,

به هرحال وضعیت بغرنج جاده های روستایی شهرستان لنده به گونه ای است که حتی داد خود متولیان راه ها را نیز درآورده است که امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی هرچه سریعتر و تا قبل از شروع فصل بارندگی به فکر راه های روستایی باشند که غبار محرومیت آنان ناشی از نبود راه مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وسایر نیازمندی های آنان است.

,

شهرستان لنده دارای 22هزار نفر جمعیت و بیش از81 روستا و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه