اخبار داغ

بانوی تاریخ ساز ایران که مورد تقدیر رهبری قرارگرفت:

بدون شناخت حجاب یک ضد ارزش است

بدون شناخت حجاب یک ضد ارزش است
مربی تیم ملی تپانچه با تاکیدبه اینکه حجاب بدون دلیل و فلسفه و شناخت نه تنها نمی تواند برای جامعه مسلمان خوب باشد بلکه بعنوان یک ضد تبلیغ و ضد حجاب در جامعه می تواند بروز کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سکینه خدابنده لو بانوی محجبه همدانی و یکی از زنان موفق ایرانی است که کمتر ورزشکار و ورزش دوستی را می بینیم که با چهره وی آشنا نباشد، علاوه بر تبحر و تجربه این مربی همدانی در تیراندازی، صمیمیت بیان و اخلاص او در کارها وی را از هر مربی دیگری متمایزمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

شاگردان و ورزشکارانی که با وی تجربه سفر  و ورزش را دارند روحیات لطیف و صمیمیت مربی  را بیشتر از هر چیز دیگری بیان می کنند ، شاید یکی از راز و رمزهای موفقیت شاگردان  خدانده لو  در میادین بین المللی راحت بودن رابطه  شاگرد و استادی است.

,

 

,

پرچمداری فراموش نشدنی ورزشکار تاریخ‌ساز ایران

, پرچمداری فراموش نشدنی ورزشکار تاریخ‌ساز ایران, پرچمداری فراموش نشدنی ورزشکار تاریخ‌ساز ایران,

, ,

این ورزشکار پر افتخار همدانی، مربی همدانی تیم ملی تیراندازی ایران در رشته تپانچه است.

,

, ,

او که در تمام عکس‌های حضور کاروان ایران در دهکده بازی‌های المپیک 2016 با پوشش چادر حضور پیدا کرد و پرچمدار کاروان ایران در این رویداد بزرگ بود ، اتفاقات شیرین و تلخی بعد از این اتفاق برایش رقم خورد ، که پیام  تحسین رهبر معظم انقلاب بهترین بخش این اتفاقات بود و حضور مربی محجوب تیم ملی تیراندازی در مراسم کافی بود زبان تحسین رهبر معظم انقلاب گشوده شود زیرا ایشان خطاب به این بانو فرمودند: (( بانوی شجاعی که با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید))

,

 

,

 

,

, ,

 

,

وی که  مربی ورزشکارانی چون «مه‌لقا جام بزرگ» و «گلنوش سبقت اللهی» در المپیک 2016ریو بود توانست حضوری ارزشمند در این رویداد  داشته باشد و بعنوان نماد غیرت و بانوی ایرانی پرچمداری فراموش نشدنی را رقم بزند و به عنوان ورزشکار تاریخ ساز ایران شناخته شود .

,

 

,

, ,

بانوی با غیرت همدانی نه تنها به بانوان مسلمان بلکه به تمام بانوان جهان نشان داد نه تنها حجاب مانعی برای موفقیت نیست بلکه می توان با هر پوشش و عقیده ای بهترین اتفاقات را برای جهانیان رقم زد .

,

, ,

 

,

خبرنگاران ورزشی که بارها در منزل وی حضور داشته اند و علاوه بر سکینه با تمام اعضای این خانواده دوست داشتنی و صمیمی به گفتگو پرداخته اند اینبار به علت سکونت وی در تهران و دوری مسافت به گفت و گوی تلفنی با وی بسنده کردند .

,

 

,

 

,

بانوی تیرانداز همدانی که در خانواده ای صمیمی رشد یافته است و دو خواهر وی شاگردش در رشته تیراندازی هستند ،این رشته را بسیار فرح بخش و آینده دار بیان می کند .

,

 

,

علاقه وی به تیراندازی باور کردنی نیست تا جایی که گویا با حرفه اش زندگی می کند

, علاقه وی به تیراندازی باور کردنی نیست تا جایی که گویا با حرفه اش زندگی می کند , علاقه وی به تیراندازی باور کردنی نیست تا جایی که گویا با حرفه اش زندگی می کند ,

, ,

 روحیات لطیف و نشاط و شور و هیجان این مربی همدانی که حالا با کوله باری از تجربه شاگردان زیادی را راهی مسابقات کرده است برای هر بانوی ایرانی و مسلمان افتخار است.

,

 

,

سکینه خدابنده لو که فرزند ارشد خانواده است و مدیریت و ارشدی برازنده او است ،چرا که با روحیه ایثار و فروتنی هر شاگرد و دوستی را بالاخره متقاعد می کند که راه خود را پیش گیرد .

,

, ,

همزمان با فرار رسیدن روز حجاب وعفاف؛ورزشکار محجبه همدانی که مورد تقدیر رهبر انقلاب گرفت مهمان گفتگوی خبری ما شد.

,

 

,

ورزشکار محجبه همدانی در گفتگو با خبرنگار نافع با بیان اینکه  اکنون مربیگری  تیم ملی تپانچه را در تهران عهده دار هستم اظهار داشت:سعی می کنم به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهم ، فقط کمی دوری از خانواده شرایط را برایم سخت می کند که با عشق و علاقه مربیگری، این دوری تا حدودی جبران می شود .

,

, ,

مربی تیم ملی تپانچه افزود:  حجاب بدون دلیل ،فلسفه و شناخت نه تنها نمی تواند برای جامعه مسلمان خوب باشد بلکه بعنوان یک ضد تبلیغ و ضد ارزش  در جامعه می تواند بروز کند.

,

 

,

وی بیان کرد:تمام وقت خود را صرف ورزش و آموزش کرده ام و کمتر اوقات فراغتی برای ام پیش بیاید سعی می کنم در وقت های اضافه به مطالعه بپردازم

,

, ,

خدا بنده لو با تاکید بدون شناخت حجاب یک ضد ارزش است افزود:خوشحالم که در سرزمین مادری ام بانوانی زندگی می کنم که ارزش ها برایشان در اولویت است.

, خدا بنده لو با تاکید بدون شناخت حجاب یک ضد ارزش است افزود:خوشحالم که در سرزمین مادری ام بانوانی زندگی می کنم که ارزش ها برایشان در اولویت است., خدا بنده لو با تاکید بدون شناخت حجاب یک ضد ارزش است افزود:خوشحالم که در سرزمین مادری ام بانوانی زندگی می کنم که ارزش ها برایشان در اولویت است.,

 

,

این ورزشکار همدانی با اشاره به روز حجاب وعفاف عنوان کرد:در  شرایط طوری رقم خورده است که حتی گاهی بعضی از محجبه هاهم نسبت به این پوشش تعلل پیدا می کنند و این نشان از ضعف فرهنگ و رسانه ما در این زمینه است

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: تاکید بدون دلیل و فلسفه و شناخت نه تنها نمی تواند برای جامعه مسلمان خوب باشد بلکه بعنوان یک ضد تبلیغ و ضد حجاب در جامعه می تواند بروز کند

,

, ,

خدابنده لو با اشاره به حضور جوانان و قشر ورزشکار در اطرافش و سفرهای خارجی زیادی که حضور دارد گفت : با شناخت و تجربه ای که بین جوانان پیدا کرده ام می توانم بگویم محدود کردن و عدم شناخت خیلی به حجاب ضربه می زند.

,

 

,

وی روز حجاب و عفاف را نماد زن ایرانی دانست و افزود: به عنوان یک بانوی ایرانی افتخار می کنم که  یک روز بعنوان نماد حجاب و عفاف در کشور مشخص شده که به خیلی ها مسئله مهم حجاب وعفاف گوشزد می شود.

,

 

,

این ورزشکار همدانی ادامه داد:حجاب ایرانی برازنده یک بانوی ایرانی است و روشهای سنتی قبل دیگر پاسخگوی نیازهای جوانان امروز ما نیست و باید در این زمینه به روز باشیم تا خوب بتوانیم جوانان را پاسخگو باشیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه