اخبار داغ

فرماندار ارومیه:

مسئولین با کمک مردم در صدد رفع مشکلات آنان تلاش کنند

مسئولین با کمک مردم در صدد رفع مشکلات آنان تلاش کنند
فرماندار ارومیه، گفت: مسئولین با مردم در ارتباط باشند و شرایط را با مردم در میان بگذارند و سعی کنند با کمک مردم درجهت رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  عباس حسن خانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری ارومیه که در محل سالن جلسات خانه جوان برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت های مسئولین باید نسبت به گذشته تفاوت داشته باشد و باید به این باور برسیم که دولت برای روزهای سخت تدابیر ویژه ای دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: مسئولین  با مردم در ارتباط باشند و شرایط را با مردم در میان بگذارند و سعی کنند با کمک مردم درجهت رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

,

فرماندار ارومیه، تصریح کرد: شاید در بین بعضی از مسئولین اختلاف فکری برسربعضی از موضوعات وجود داشته باشد ولی بر روی سه موضوع حفظ نظام، پاسداری از خون شهیدان و تمامیت عرضی ایران با هم متحد و یک دل و یک زبان هستند.

,

وی، افزود: دشمنان این کشور در ذهن خود نقشه هایی را ترسیم کرده اند که می خواهند با اختلاف افکنی آن نقشه ها را پیاده کنند و این کار شدنی نیست و دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

,

فرماندارارومیه، بیان کرد: مهمترین اولویت کاری دولت موضوع اشتغال است و در اواخر سال ۹۶از طریق سامانه کارا ۲ هزارو ۴۶۳ نفر متقاضی اشتغال بودندو در ارومیه نیز به  ۳۰۴ پروند تصویب شده است.

,

وی، ادامه داد: ۱۳۱ پروژه به تصویب کار گروه اشتغال استان رسیده است و اعتبارات در نظرگرفته شده حدود ۴۱ میلیارد تومان  است و برای کلیه طرح های شهرستان که ۲۴ میلیارد تومان آن به تصویب رسیده و ما بقی آن در دست بررسی است و همچنین همه این طرح ها بعد از تصویب در کمیته های شهری مورد بازبینی قرار خواهیم داد.

,

حسن خانی، عنوان کرد: مهم ترین توصیه رئیس جمهور صرفه جویی در منابع است ودر وضعیت کنونی که گرمای هوا بیشتر است  نیاز زیادی به صرفه جویی آب و برق است.

,

وی، افزود: فیش های آب و برق سال ۹۶ و ۹۷ ادارات با هم مقایسه می شوند و آن ادراتی که در مصرف صرفه جویی داشته اند مورد تقدیر قرار می گیرند.

,

حسن خانی در خصوص فضاهای سبز ادارات گفت: مهمترین بحثی که امروزه مطرح بوده بحث آب است باوجود فضاهای سبز در برخی از ادرات مسئولین مربوطه باید فضاهای سبز ادرات خود را مدیریت کنند تا در مصرف آب صرفه جویی شود مثلا با گشت درختانی که به آب کمتری نیاز دارند می توانند در مصرف آب صرفه جویی کنند.

,

فرماندارارومیه در پایان با تبریک هفته تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی شرایطی را فراهم نموده است  که به انسان ها امید به زندگی می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه