اخبار داغ

بی‌توجهی به توصیه استاندار در خصوص نحوه قطعی برق؛

آیا قطع برق مناطق شهری در مدیریت مصرف کافی نبود؟/ واحدهای تولیدی از قطعی برق متضرر می‌شوند

آیا قطع برق مناطق شهری در مدیریت مصرف کافی نبود؟/ واحدهای تولیدی از قطعی برق متضرر می‌شوند
در حالیکه مجید خدابخش در بازدید از واحدهای صنعتی بر عدم قطعی برق شهرک‌های صنعتی تاکید کرده بود، قطعی برق مشکلات متعددی برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، یک ماهی است با افزایش دمای کشور و به دنبال آن افزایش مصرف برق وزارت نیرو برای حل این مشکل دست به دامان قطعی برق در شهرهای مختلف شده تا بتواند در طول تابستان از خاموشی‌های طولانی مدت جلوگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آذربایجان‌شرقی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بعد از قطعی‌ مکرر برق در روزهای نخست فصل تابستان از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان برنامه زمانبندی خاموشی‌ها بر اساس مناطق منتشر شد که در این میان نام شهرک‌های صنعتی نیز به چشم می‌خورد.

,

این موضوع در حالی رخ می‌دهد که مجید خدابخش در بازدید از واحدهای صنعتی در واکنش به قطعی برق عنوان کرده بود:" اگر در صورت کمبود برق شهرک برق منازل را قطع کنیم بهتر از آن است که برق کارخانه را قطع و کارگران را بیکار کرده و صنعت را تعطیل کنیم چون با این قطعی تولید استان و در آمد یک سرپرست خانواده قطع می‌شود."

,

طبق اخبار واصله به تحریریه آناج قطعی برق پی در پی در واحدهای صنعتی استان و به ویژه شهرک صنعتی شهید سلیمی مشکلات زیادی را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است و مطابق برخی گفته‌ها حتی جدول زمانبندی خاموشی‌ها نیز صحیح نیست و قطعی برق بعضا در ساعت‌هایی غیر از ساعت اعلام شده رخ می‌دهد.

,

شاید مدیران استانی اگر اندکی به حرف‌های اولین مرد اجرایی استان گوش فرا دهند نه تنها در زمان بحران برق مشکلی برای صنعت پیش نیاید بلکه نیاز نباشد تا استاندار در تمامی جلسات آموزش پاور پوینت به مدیران استانی دهد!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه