اخبار داغ

سردار خرم در آیین تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی؛

امروز بیش از گذشته به پویایی و بالندگی دانشگاهیان نیازمندیم/ بسیج دانشجویی باید کارگشا و تحول‌خواه باشد/ چهل‌سالگی انقلاب دشمنان را مرعوب کرده است

امروز بیش از گذشته به پویایی و بالندگی دانشگاهیان نیازمندیم/ بسیج دانشجویی باید کارگشا و تحول‌خواه باشد/ چهل‌سالگی انقلاب دشمنان را مرعوب کرده است
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه علم‌آموزی باید منجر به جفظ دین شود، از دانشجویان خواست بیش از گذشته در زمینه روشنگری و تحول‌خواهی فعال باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرم ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در آستانه‌ی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و این چهلمین سالگرد دشمنان را به شدت مرعوب کرده است، لذا تمام توان خود را برای توقف انقلاب به کار گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه البته در این امر موفق نخواهند بود، ادامه داد: شرط استمرار انقلاب این است که توصیه‌های رهبری مورد توجه تمام مسئولین قرار گیرد.

,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ما در حال رشد و تعالی هستیم، گفت: در حال رسیدن به قله‌ی تثبیت انقلاب در جهان اسلامی می‌باشیم، اگر این تثبیت صورت گیرد به اهداف عالی انقلاب رسیده و یک بازخوانی از هویت سیاسی و فرهنگی انجام خواهد شد.

,

سردار خرم تصریح کرد: زمانی نگران بودیم که لابی‌های صهیونیست دنیا را تسخیر می‌کند، پس از آن ضلع دیگر یهودیت مسیح هم به آن افزوده شد و اکنون یهودیت در بین جهان اسلام نیز نفوذ کرده و طیف بزرگی از سردمداران در حال افزودن به این مثلث است.

,

وی افزود: در حال حاضر هدف این مثلث مقابله با نظام و انقلاب اسلامی است تا نگذارند به سر منزل مقصود خود برسیم.

,

سردار خرم تاکید کرد: یک انبساط خاطر جدی و امنیت برای امت اسلامی در کشور وجود دارد به همین دلیل دشمن در پی برهم زدن این امنیت هستند، شرایط ایجاب می‌کند قشر علمی و دانشگاهی که موذن جامعه هستند نگذارند امت به خواب برود.

,

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: امروز بیش از گذشته به پویایی و بالندگی دانشگاهیان نیاز داریم تا در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی نمایند.

,

وی اذعان داشت: علم آموزی باید منجر به حفظ دین شود در حالی که متاسفانه در جامعه امروز اینچنین جا افتاده که علم بیاموزید تا مدرک بگیرید و مسئولیتی را بدست آورید‌.

,

سردار خرم متذکر شد: در سال‌های نخست انقلاب وقتی جوانان دانشجو و دانش‌آموز ما وارد حوزه‌ی دفاعی شدند ورق جنگ را صد در صد به نفع انقلاب اسلامی تغییر دادند و عامل تاثیر گذاری و موفقیت در جنگ شدند، زیرا هم علم داشتند و هم عامل به علم خود بودند ما امروز به این طیف روحیه نیاز داریم.

,

وی با تاکید به لزوم آگاه بخشی و آگاه سازی عنوان کرد: ملتی می‌تواند سربلند از گردنه‌ها عبور کند که آگاه باشد و این آگاهی را جوان انقلابی می‌تواند در جامعه به ظهور و بروز برساند.

,

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت بسیج دانشجویی بیان کرد: امیدواریم این مجموعه را مجموعه‌ای کارگشا و تحول خواه ببینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه