اخبار داغ

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیوند با مردم است

رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیوند با مردم است
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی ایران پیوند با مردم در دوران مختلف بوده و این اتحاد و پیوند همچنان حفظ شده است.1384650
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده امروز در مراسم تکریم سرپرست و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی که در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: پایه ریزی نظام و انقلاب اسلامی ایران تنها با هدف احیای اسلام ناب محمدی(ص) بود که توسط امام(ره) بنا نهاده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: انقلابی نامیدن ارتش در روزهای نخست انقلاب و پس از آن تشکیل سپاه پاسداران و نیز تعریف سازمان بسیج از سوی امام(ره) امری بود که موجب پیوند تمام اقشار در اندیشه دفاعی نظام و انقلاب اسلامی شد.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عنوان کرد: عمق اندیشه دفاعی تعریف شده از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی موجب شکوفا شدن اهداف و نیز ورود به حوزه جنگ غیرمنطم شد که این موجب ماندگاری نظام و همه‌گیری انقلاب اسلامی شد که امروز شاهد تاثیرگذاری آن در سراسر جهان هستیم.
وی، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت مردم و پیوند با اقشار مختلف مردمی ماندگار شده و به همین دلیل هیچ‌گاه ساقط نخواهد شد.
امیر فهمیده، با تاکید بر لزوم بصیرت مردم و مسئولین در برابر تهدیدات دشمن، بیان داشت: تشکیل جبهه مقاومت و رویش‌های جدید انقلاب اسلامی نظیر شهید حججی در استمرار این انقلاب در سراسر جهان تاثیرگذار است.
وی، ادامه داد: همانطور که همچنان در مورد قرارداد ننگین ترکمانچای دلمان سوز دارد، در بحث انقلاب اسلامی و پیروزی مردم در این انقلاب تا سال‌ها افتخار خواهیم کرد.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ما همچنان پیوند خود با مردم را حفظ کرده‌ایم و بازهم ایستاده‌ایم و یقین داریم وعده الهی محقق خواهد شد.
وی، پیروزی نهایی را با جبهه مقاومت دانست و گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار و عزت و هشیاری گوش به فرمان رهبر بوده و وحدت میان آحاد مردم و نیروهای مسلح اجازه نگاه چپ دشمنان را نخواهد داد.
امیر فهمیده، اقتدار در برخورداری از سلاح‌های اساسی دفاعی با تلاش فرزندان انقلاب اسلامی را رمز پیروزی کشور خواند و دفاع همه جانبه در اوج توانمندی و اقتدار را در سایه تبعیت از ولایت فقیه و مردمی بودن ممکن دانست.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه