اخبار داغ

مرجع تقلید شیعیان:

دشمن شناسی در شرایط فعلی کشور نیاز اساسی است/ جریان نفاق و نفوذی‌ها بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی می‌زنند

دشمن شناسی در شرایط فعلی کشور نیاز اساسی است/ جریان نفاق و نفوذی‌ها بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی می‌زنند
مرجع تقلید شیعیان به لزوم دشمن شناسی در شرایط فعلی کشور تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لزوم دشمن شناسی در شرایط فعلی کشور اظهار کرد: در روایات داریم که بخشی از معرفت نفس به دشمن شناسی برمی‌گردد چرا که انسان در درجه نخست باید دشمن خود را بشناسد تا آمادگی کامل برای مقابله داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در روایات ما تاکید شده که برای رسیدن به موفقیت باید دشمنان را شناخت، ابراز کرد: در روایات اهل بیت(ع) به شناخت شیطان تاکید فراوان شده است، این تاکید به این خاطر است که اگر شیطان را بشناسیم به معنای این است که انسان خود را نیز خواهد شناخت.

,

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه یکی از راه‌های موفقیت انسان در سعادت معنوی و دنیوی شناخت دشمنان است، تصریح کرد: همه ما باید به این تاکیدات در خصوص شناخت دشمن توجه ویژه داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه امروز مسئله نفاق موضوعی است که مردم و مسئولان ما باید به آن توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: حرکتی که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده یک حرکت توحیدی است و راه انقلاب همان راهی است که انبیا رفتند.

,

آیت‌الله حسینی زنجانی ادامه داد: یکی از مشکلات فراروی انبیا نیز مسئله نفاق بود، اگر دقت کنیم در خصوص کافرین و کافرون دو یا سه  خط در قرآن کریم وجود دارد اما سوره منافقین نزدیک 18 یا 20 خط است که این نشان می‌دهد که نفاق چقدر مهم است.

,

وی بیان کرد: باید توجه کنیم که ضربه‌ای که انقلاب‌های توحیدی خوردند از این نفاق بود.

,

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه منافقین و نفوذی‌ها بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی زده‌اند، اظهار کرد: این افراد در باطن معتقد به انقلاب و اسلام نیستند و فقط به خاطر اهداف مادی و دیگر اهداف لباس اسلام می‌پوشند.

,

وی تصریح کرد: این افراد خود دشمن هستند و اصلا نیازی به سرمایه‌گذاری دشمن بر روی این افراد نیست و فقط تفاوت‌شان این است که لباس اسلام به تن دارند و یا در ظاهر خودرا حامی دین می‌نامند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه