اخبار داغ

جهادگران، تلاشگران بی ادعا؛

نمایش همت و اقتدار جهادگران در گرمای سوزان/ ساخت مسجد به دست دانش آموزان

نمایش همت و اقتدار جهادگران در گرمای سوزان/ ساخت مسجد به دست دانش آموزان
جهاد، دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای دوستان خاص خود گشوده است. اردوهای جهادی آغاز است، سرچشمه جاری شدن و یک ذکر است که مجاهد بودن را در دل یادآوری می کند دانش آموزان جهادگر حوزه شهید فهمیده رودبارجنوب درشهرک شهید سالاری اردوی هفت روزه برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، جهاد، دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای دوستان خاص خود گشوده است. اردوهای جهادی آغاز است، سرچشمه جاری شدن و یک ذکر است که مجاهد بودن را در دل یادآوری می کند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

بخش اعظم از اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود و شاید به جرئت بتوان گفت این سازندگی، مقدس ترین غنیمت باقی مانده از این سفرها است چرا که همیاری و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی در محیطی که رنگی از ریا و نمایش های شهری را ندارد، خودسازی در درون را به اوج می رساند.

,

البته در کنار این مهم نباید فراموش کرد که توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم مناطق محروم جزو رسالت های تعیین شده بر دوش جهادگران است و همچنین که نباید از یاد برد یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است و در این اردوها، تلاشگران با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف آشنا شده و از طریق عمل مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

,

جهادگران دانش آموزی بسیجی حوزه شهید فهمیده رودبارجنوب در شهرک شهید سالاری اردوی ۷ روزه برگزار کردند.

,

 

, ,

گروه جهادی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده رودبارجنوب طی این مدت در این روستا برنامه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی از جمله کلنگ زنی و ساخت مسجد ابوالفضل(ع)،برگزاری نماز جماعت، آموزش احکام را اجرا می کنند.

,

دبیر مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده رودبارجنوب هم  در این رابطه به خبرنگار ما گفت: 25دانش آموز جهادگر رودباری در گرمای سوزان تابستان جنوب کرمان در اردوی جهادی با کمک به محرومین به دنبال خودسازی خود برای حضور در آینده کشور هستند.

,

وی ادامه داد: هدف از برگزاری اردو جهادی کمک به وضعیت عمرانی مناطق محروم، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، ترویج فرهنگ کار و تلاش و کسب تجربه و مدیریت برای دانش آموزان است.

,

شهرستان رودبارجنوب با 121هزار نفر جمعیت در 330کیلومتری مرکز کرمان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه