اخبار داغ

سرمربی تیم ملی و مسئول کمیته سپک تاکرای سیستان وبلوچستان:

حجاب بانوان ورزشکار نماد تعهد به ارزشهای اسلامی است/ اولویت ازدواجم انتخاب همسری محجبه بود

حجاب بانوان ورزشکار نماد تعهد به ارزشهای اسلامی است/ اولویت ازدواجم انتخاب همسری محجبه بود
سرمربی تیم ملی و مسئول کمیته سپک تاکرای سیستان وبلوچستان حجاب بانوان ورزشکار را نماد تعهد به ارزشهای اسلامی دانست و گفت: اولویت اصلی ازدواجم انتخاب همسری محجبه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی کیخا در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به حضور بانوان با حجاب ورزشکار ایرانی در عرصه های مختلف ورزشی اظهار کرد: حجاب بانوان ورزشکار معرف شخصیت، مکتب و هدف آنان و همچنین نماد تعهد به ارزشهای اسلامی است که نشان داده اند بانوان ایرانی می توانند با حفظ حجاب در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و غیره موفق باشند و خوش بدرخشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی حجاب بانوان ورزشکار را مایه افتخار دانست و گفت: امسال شاهد موفقیت بانوان در مسابقات جام جهانی 2017 هند بودیم که با حجاب خویش در عرصه جهانی خوش درخشیدند.

,

کیخا با بیان این مطلب که یکی از اولویت ازدواجم انتخاب همسری محجبه بود، افزود: خوشبختانه همسرم همان گونه که خواستم یک بانوی محجبه است و در خانواده ای مذهبی بزرگ شده؛ من همسرم را به دلیل داشتن حجاب بیشتر دوست دارم.

,

سرمربی تیم ملی و مسئول کمیته سپک تاکرای استان خاطر نشان کرد: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب کامل در میادین مختلف ورزشی حاضر می شوند و با حجاب برتر بر روی سکوی قهرمانی حضور پیدا می کنند .

,

این ورزشکار قهرمان سیستان وبلوچستانی با سابقه 22 سال فعالیت و حضور در رشته های مختلف ورزشی اعم از فوتبال، والیبال و سپک تاکرا و غیره توانسته تاکنون سه دوره قهرمانی جهان کشور را کسب و نائب قهرمانی امیدهای کشور شود؛ وی دارنده مقام سوم لیگ برتر کشور است که در دو سال متوالی 93 و 94 موفق به کسب رتبه بهترین مربی ایران و در سال 2016 قهرمانی جهان در رشته سپک تاکرا و کسب مدال قهرمانی 2016 جهانی تایلند شد.

,

گفتنی است در حال حاضر حدود 50 نفر از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی از میان بانوان وآقایان در سطح استان مشغول به فعالیت هستند و علی رغم سختی این کار بانوان تواسنته اند با حجاب خود از آقایان هم سبقت بگیرند.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه