اخبار داغ

مدیر تولید پگاه و نخبه برتر صنایع کوچک:

جامعه مانند یک خط تولید است که برای حفظ سلامتی٬ تولید کنندگانش پوشش مناسب دارند

جامعه مانند یک خط تولید است که برای حفظ سلامتی٬ تولید کنندگانش پوشش مناسب دارند
بانوی نخبه کرمانی گفت : در واحد تولیدی پگاه به جز پوششی که عرف همه است پوشش دیگری هم بر روی لباس وجود دارد که شامل کلاه کفش ، روپوش و دستکش  سفید است که روی لباس باید پوشیده ، این پوشش  اضافه برای امنیت مواد غذایی تولید شده است زیرا کوچکترین آلودگی می تواند یک خط تولید را از بین ببرد و خسارت عظیمی را به سرمایه کارخانه وارد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صدیقی مدیر تولید کارخانه شیرپگاه کرمان در گفتگو با کارگران کرمان گفت : از سال گذشته که 11 محصول فرا سود مند را به جامعه معرفی کرده ایم امروز سه محصول پروبوتیک دیگر که به عنوان غذا دارو ساخته شده اند  را در حال عرضه به بازار داریم که هنوز به تولید انبوه نرسیده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارگران کرمان ,

نخبه جشنواره جهادگران بی ادعا  تصریح کرد : تولید محصولات سین بیوتیک یا فرا سودمند با توجه به شرایط سلامتی فعلی در سطح جامعه بسیار ضروری است زیرا اکثر بیماری های ناشناخته تحت عنوان سرطان جامعه ما را به خطر انداخته است که داروها به تنهایی به درمان می پردازند و تغذیه چندان جایگاهی ندارد لذا استفاده از غذا داروها می تواند کمک مفید و شایانی به جامعه ما داشته باشد .

,

صدیقی عنوان کرد : در سال 96  نیز محصولات فرا سودمند جدیدی تولید شده است که نوشیدنی لبنی سین بیوتیک و پنیر سین بیوتیک  است که در کنفرانس  بین المللی میکروب شناسی معرفی و از آن دفاع کرده ایم که طرفداران خوبی را نیز برای خود جذب کرده است .

,

نخبه برتر صنایع کوچک عنوان کرد : ما در کارخانه شیر پگاه کرمان نزدیک به 11 نوع محصول ارگانیک و جدید را با نام غذا دارو تولید کرده ایم  که حتی به عنوان نوشیدنی سالم هم می توان از آن استفاده نمود .

,

وی در پاسخ به سئوال خبر نگار ما مبنی بر این امر که آیا پوشش شما مانع رسیدن به اهدافتان نشده است  ، گفت : این نظریه  که پوشش مناسب یک بانو برای او محدودیت ایجاد می کند و او را از رسیدن به اهداف خود دور می کند را قبول ندارم زیرا پوشش صحیح نه تنها زنان را حفظ می کند بلکه شان و ارزش وجودی وی را دو چندان می کند .

,

صدیقی تاکید کرد : با توجه به اینکه مدیر تولید کارخانه شیر پگاه کرمان هستم و در این بخش کمتر بانویی وجود دارد و اکثر کسانی که با انها کار و تولید را انجام می دهیم اقایان هستند لذا پوشش مناسبی که هم شان مرا حفظ کند و هم الگویی برای دانشجویان بازدید کننده که در اینده می خواهند مهندس خوبی باشند ، را انتخاب کرده ام پوشش فعلی بنده برای مردان کارخانه نیز تا کنون قابل احترام بوده است .

,

وی ادامه داد : در واحد تولیدی پگاه به جز پوششی که عرف همه است پوشش دیگری هم بر روی لباس وجود دارد که شامل کلاه کفش ، روپوش و دستکش  سفید است که روی لباس باید پوشیده ، این پوشش  اضافه برای امنیت مواد غذایی تولید شده است زیرا کوچکترین آلودگی می تواند یک خط تولید را از بین ببرد و خسارت عظیمی را به سرمایه کارخانه وارد آورد .

,

صدیقی افزود : پوشش مناسب در جامعه نیز مانند خط تولید یک کارخانه است لذا اگر کس یا کسانی سعی کنند قوانین تولید را در آن رعایت نکنند خسارت جبران ناپذیری را برای نسل آینده و فعلی ایجاد نماید و عملا سلامت روان جامعه ما را تهدید نماید .

,

نخبه جوان واحد تولیدی پگاه تاکید ، کرد : هیچ لذتی برایم بالاتر از پوشش مناسب و امنیت در جمع مردان نبوده است زیرا می توانم « بدون فکر به این مسئله که شانم  توسط فرد یا افرادی در حال زیر سئوال رفتن است » به تولید و اختراع انواع محصولاتی که می تواند جامعه سالمی را به ارمغان بیاورد برایم وجود ندارد  در کنار آن الگویی از پیشرفت برای مهندسان جوان باشم تا بدانند با پوشش مناسب می توانند پله های ترقی و صعود را د رسایه احترام  متقابل مردان کسب کنند  زیرا احترام گذاشتن در مرحله اول باید به خودت باشد .

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : تا به حال پوشش و حجاب برای من محدودیت نداشته است زیرا با این شکل در جامعه و محیط کار به کسی اجازه نمیدید تا شان و لطافت زنانگی شما را خدشه دار کند و البته ارامش روانی را هم برای شما به ارمغان می آورد  زیرا اگر کسی کوچکترین حرفش بوی توهین بدهد شما را روزها و شاید هفته ها درگیر می کند و آرامش شما را گرفته و اجازه نمی دهد شما از فکر خلاقانه خودتان بهره لازم را ببرید لذا پوشش نه تنها آرامش روانی ایجاد می کند بلکه خلاقیت و روحیه پیشرفت شما را دو چندان خواهد کرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه