اخبار داغ

جزییات جدید تغییر ساختار جامعه روحانیت مبارز

جزییات جدید تغییر ساختار جامعه روحانیت مبارز
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، درباره تغییرات ساختاری جدید این نهاد گفت: قرار است تهران را به چند منطقه تقسیم کنیم و شورای مناطق را به شکل انتخابی برگزار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، تغییرات شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در تغییرات پیشین، آیت‌الله موحدی کرمانی، رئیس و آیت‌الله شبستری نایب رئیس جامعه روحانیت مبارز شدند. آقای تقوی، دبیر شورای مرکزی شدند و آقای پورمحمّدی هم دبیرکل شدند، که جایگاه دبیرکل، مدیریت اجرایی این نهاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مصباحی‌مقدم, جامعه روحانیت مبارز, آیت‌الله موحدی کرمانی, آیت‌الله شبستری,

شورای مناطق تهران تشکیل می‌شود

, شورای مناطق تهران تشکیل می‌شود,

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره ادامه تغییرات در ساختار تشکل متبوع خود گفت: ان‌شاءالله قرار است تهران را به چند منطقه تقسیم کنیم و شورای مناطق را به شکل انتخابی برگزار کنیم.

,

از استان‌ها یک عضو به شورای مرکزی اضافه می‌شود

, از استان‌ها یک عضو به شورای مرکزی اضافه می‌شود,

مصباحی‌مقدم با بیان اینکه از شورای مناطق، یک عضو به شورای مرکزی اضافه می‌شود، افزود: در استان‌ها هم انتخابات برگزار می‌شود و از هر استان هم حداقل یک عضو به شورای مرکزی اضافه می‌شود.

,

تشکل‌های اصولگرا راه را برای جوانان باز کنند

, تشکل‌های اصولگرا راه را برای جوانان باز کنند,

وی، درباره لزوم بازسازی تشکل‌های اصولگرا گفت: این کار، باید با گفت‌وگو و تفاهم انجام شود. تصور ما این است که این تشکل‌ها، باید بتوانند جوان‌ها را جذب کنند و راه را باز کنند تا نسل جوان نخبه، به این تشکل‌ها افزوده شود و از کمک آن‌ها به صورت جدی بهره بگیرند.

,

باید هم‌پیوندی در بین اصولگرایان ایجاد شود

, باید هم‌پیوندی در بین اصولگرایان ایجاد شود,

فعّال سیاسی اصولگرا ادامه داد: تشکل‌های اصولگرا باید به هم بپیوندند و نوعی هم‌پیوندی در مجموعه این تشکل‌ها به‌وجود بیاید، به طوری که در انتخابات‌ها، یک‌دست موضع بگیرند و یک حرف داشته باشند و احیاناً یک کاندیدا پیشنهاد بدهند. این کمک خوبی خواهد کرد که این تشکل‌ها در آینده، مؤثر باشد.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه