اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به دانا خبر داد:

بررسی گرانی های اخیر در کمیسیون حقوقی مجلس/ وزیر صنعت به مجلس احضار شد

بررسی گرانی های اخیر در کمیسیون حقوقی مجلس/ وزیر صنعت به مجلس احضار شد
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جلسه ای با حضور وزیر دادگستری در ارتباط با وضعیت بازار و گرانی اقلام مصرفی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برگزار شد.
[

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به جلسه هفته گذشته این کمیسیون که با حضور وزیر دادگستری، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و رییس ستاد قاچاق کالا و ارز برگزار شد، اظهار داشت: دراین جلسه موضوعات مرتبط با وضعیت بازار و گرانی اقلام مصرفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

نوروزی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد گزارش‌هایی نسبت به پرونده‌هایی که در خصوص قاچاق سازمان یافته به دادستانی ارجاع شده به مجلس ارایه شود و همچنین لیست افرادی که ارز دریافت کرده و مشکلاتی را ایجاد کردند، توسط بانک مرکزی و وزارت صنعت و وزارت ارتباطات به کمیسیون ارسال شود.

, .,

وی گفت: مقرر شد درخصوص مشکلات قانونی که سازمان تعزیرات حکومتی و ستاد قاچاق کالا و ارز دارد طرحی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

, .,
نماینده مردم رباط کریم در مجلس دهم در خصوص افرادی که ارز دولتی دریافت کردند و در جای دیگری مصرف کرده اند، اظهار داشت: قرار شد که وزیر صنعت و رییس کل گمرکات با حضور در کمیسیون در خصوص اینکه عده‌ای ارزی دولتی دریافت کردند و در جای دیگری مصرف کردند توضیحاتی را ارایه کنند.
, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه