اخبار داغ

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۴ آتن:

چادر نماد زیبای یک بانوی ایرانی / تجلی فرهنگ هر ملتی در پوشش آن است

چادر نماد زیبای یک بانوی ایرانی / تجلی فرهنگ هر ملتی در پوشش آن است
مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک 2004 آتن اهل ملایر و جزو پهلوانان نام آور کشور است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، جوکارکه علاوه بر تبحر و تجربه کافی در کشتی، منش پهلوانی را خوب بلد است و الفبای آن را می داند، به عنوان سومین قهرمان ایران مدال المپیک خود را برای زلزله زدگان غرب کشور به حراج گذاشت و فعالیت های خیرخواهانه ای از این قبیل در کارنامه اش زیاد به چشم می خورد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

, ,

مدال جوکار پس از طلای المپیک کیانوش رستمی در وزنه‌برداری و برنز المپیک صباح شریعتی در کشتی فرنگی، سومین مدال المپیکی ورزشکاران ایران بود که برای زلزله زدگان کرمانشاه حراج گذاشته شد، علاوه بر این به اهتزار در آوردن پرچم ایران توسط مسعود مصطفی جوکار در ملایر، بعد از اغتشاشات سال 96، برگ زرین دیگری بر کارنامه ورزشی این قهرمان پهلوان پرور است.

,

 

,

همدان،مهد پرورش پهلوانان ایرانی

, همدان،مهد پرورش پهلوانان ایرانی, همدان،مهد پرورش پهلوانان ایرانی,

, ,

خانواده جوکار به عنوان خانواده بزرگ کشتی استان و ایران  شناخته شده هستند ، چرا که پدر این خانواده مردی کشتی گیر و فروتن و دو برادر میثم و مصطفی کشتی گیران نام آور ایرانی هستند که حرفی برای گفتن در این رشته ورزشی دارند .

,

, ,

علاوه بر پیشینه ورزشی، منش پهلوانی این کشتی گیر همدانی ما را بر آن داشت تا گفت و گویی صمیمی با وی داشته باشیم.

,

 

,

مسعود مصطفی جوکار در گفتگو با خبرنگار نافع گفت: در حال حاضر در شهرستان ملایر کلاس های آموزشی کشتی را داریم که نوجوانان و جوانان در آن استعداد یابی می شوند.  

,

, ,

ضعف هیات کشتی همدان در مدیریت

, ضعف هیات کشتی همدان در مدیریت, ضعف هیات کشتی همدان در مدیریت,

 

,

 

,

وی با انتقاد از عملکرد هیات کشتی همدان اظهار داشت: استان همدان یک منطقه کشتی خیز و شناخته شده در غرب کشور است و مثل برخی استانها در این رشته گمنام نیست ، بنابراین کسی که سکاندار این رشته ورزشی در استان می شود باید حضور فیزیکی و وقت برای پیشرفت کشتی گیران صرف کند ، متاسفانه در حال حاضر حضور افرادی که حتی نتوانسته اند در استان خود نام آوری کنند و فرصت کافی برای هدایت این رشته را ندارند در هیات کشتی باعث افول و تنزل پهلوانان این خطه شده است.

,

, ,

جوکار ادامه داد: سالیان سال است که استان همدان در کشتی نام آور است و مهد پرورش پهلوانانی است که آوازه ای در دنیا دارند و ما نباید به آوردن مقام های استانی و کشوری بسنده کنیم ، چرا که این استان ظرفیت و لیاقت پهلوان پروری را دارد .

,

 

,

, ,

قهرمان نام آور همدانی در خصوص زندگی شخصی خود گفت: متاهل هستم و صاحب یک فرزند پسر به نام امیر علی که 9 ساله است و دوران کودکی را سپری می کندو  امیدوارم در آینده  بتواند جزو جوانان موفق و لایق  این مرز و بوم شود .

,

 

,

شنا و والیبال ورزش های مفرح اوقات فراغت

, شنا و والیبال ورزش های مفرح اوقات فراغت, شنا و والیبال ورزش های مفرح اوقات فراغت,

 

,

 

,

وی عنوان کرد: در زندگی شخصی برنامه خاصی ندارم و معمولا اوقات فراغت کمی دارم اما اگر پیش هم بیاید به ورزش های مفرح شنا و والیبال می پردازم .

,

 

,

جوکار گفت: در تیم فوتبال حمایت از کودکان سرطانی نیز حضور دارم و فعالیت هایی در این زمینه به امید شفای تمام فرزندان سرزمینم انجام می دهم .

,

 

,

 

,

چادر نماد زیبای یک بانوی ایرانی است

, چادر نماد زیبای یک بانوی ایرانی است, چادر نماد زیبای یک بانوی ایرانی است,

 

,

 

,

 نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک 2004 آتن با اشاره به روز حجاب و عفاف بیان کرد: از کودکی در خانواده ای مذهبی بزرگ شده ام و حجاب را برای بانوان و آقایان یک رسالت کامل می دانم .

,

 

,

وی ادامه داد: بانوان نیز با حضور محجبه در اجتماع می توانند خود و خانواده را از کسانی که به نوعی مریض هستند مصون دارند ، بخصوص بانوانی که وظیفه بزرگ مادر بودن را بر دوش دارند با حجاب می توانند خانواده سالم تری داشته باشند .

,

 

,

, ,

پهلوان خطه الوند گفت: حجاب تنها به چادر ختم نمی شود اما الگوی بانوان ما حضرت زهرا (س) است و چادر بهترین پوشش برای یک بانوی ایرانی است .

,

 

,

, ,

گفتنی است : مسعود مصطفی جوکار برادر کشتی گیر به نام میثم مصطفی جوکار، کشتی گیر ملایری است.

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه