اخبار داغ

معاون زمین شناسی سازمان زمین شناسی اعلام کرد:

احتمال فرونشست دشت‌های بیجار

احتمال فرونشست دشت‌های بیجار
معاون زمین شناسی سازمان زمین شناسی کشور گفت: متاسفانه احتمال فرونشست دشت های بیجار در آینده وجود دارد که باید تدابیر لازم را برای آن اندیشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شهیدی، روز چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان، اظهار کرد: کشور ما یک کشور پرمخاطره بوده و از ۴۵ مخاطره‌ای که در جهان وجود دارد ۳۴ مخاطره را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در نتیجه نیازمند اتخاذ راهکارهایی هستیم تا آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

,

معاون زمین شناسی سازمان زمین شناسی به توپوگرافی استان کردستان اشاره و عنوان کرد: توپوگرافی کردستان شامل دو بخش کوهستانی و دشت است که امسال شروع به تهیه ۱۰ نقشه در استان کرده ایم.

,

شهیدی در پایان گفت: سازمان زمین شناسی با هدف تولید و حفظ ثروت، مشغول فعالیت است و در بُعد بین المللی فعالیت های خوبی را دارد.

,

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کردستان هم در ادامه این نشست اظهار کرد: مطالعات ژئوفیزیک هوایی پهنه سقز، قروه و بیجار انجام شده و مطالعات بیجار هم در دست اقدام است.

,

محمد دره وزمی در ادامه با اشاره به اینکه کردستان قطب کشاورزی کشور است؛ خواستار انجام مطالعات زمین شناسی کشاورزی، مطالعات گردشگری و پزشکی شد.

,

وی در پایان با اشاره به فرونشست دشت‌های قروه و بیجار، تاکید کرد: فرونشست دشت های قروه و بیجار نیاز به مطالعات دارد که باید انجام شود. 

انتهای پیام

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه