اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد؛

کشف زمین‌خواری ۱۶ میلیاردی در مازندران

کشف زمین‌خواری ۱۶ میلیاردی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف و آزاد سازی ۲۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی به ارزش ۱۶ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال طی سه ماهه ابتدای سال جاری در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با بلاغ، به تشریح اقدامات و فعالیت های پلیس مازندران در راستای برخورد و مقابله با پدیده زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی در سطح استان طی سه ماهه ابتدای سال جاری پرداخت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به همکاری و تعامل پلیس با دستگاه قضائی و دستگاه های اجرایی و امنیتی استان در راستای مقابله جدی با پدیده زمین خواری در سطح استان از کشف زمین خواری ها در سطح استان و رفع تصرف و آزاد سازی بیش از 22 هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی استان خبر داد .

میرفیضی ارزش ریالی کشفیات را 16 میلیارد و 175 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این ارتباط 11 متهم به زمین خواری شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران حفظ بیت المال و اراضی ملی و جنگلی را که به عنوان سرمایه ملی است، وظیفه همگانی دانست و گفت: پلیس با هرگونه تصرف و تجاوز به اراضی ملی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه