اخبار داغ

جسد جوان غرق شده در زرینه رود میاندوآب پیدا شد

جسد جوان غرق شده در زرینه رود میاندوآب پیدا شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جسد فرد غرق شده در رودخانه زرینه رود با تلاش امدادگران پیدا و از آب به بیرون کشیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادگار لندنیان در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن جسد این فرد، اظهار کرد:به دنبال کسب خبر از روز جمعه مبنی بر غرق شدن یک جوان در رودخانه زرینه رود، تلاش ها برای یافتن آنها آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: این جوان ۲۶ ساله اهل تبریز به همراه دوست خود درحوالی روستای پارالار برای تفریح و شنا وارد آب شده و متاسفانه غرق می شود.

,

وی با اشاره به اینکه تلاش ها از روز جمعه برای یافتن جسد این جوان ادامه دارد، گفت: جسد این فرد پس از سه روز با تلاش امدادگران پیدا و از آب به بیرون کشیده شد و تحویل خانواده وی گردید.

,

لندنیان تصریح کرد: متاسفانه با وجود هشدارهای ارائه شده بسیاری از مردم به ویژه نوجوانان و جوانان علاقه‎مند، به تفریح و شنا در رودخانه ها و سدها روی می اورند که موجب حوادث غیر قابل جبرانی می شود

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: از مردم به ویژه نوجوانان و جوانان علاقه‎ مند شنا می خواهیم تا از شنا کردن در رودخانه ها با عمق زیاد و کانال های آب خودداری کرده و به جای آن از استخرها و مناطق امن استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه