اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان :

قطار انقلاب نا اهلان را از قطار بیرون می اندازد/اروپا آمریکای دیگری است که منافعش وابسته به لابی های صهیونیستی می باشد

قطار انقلاب نا اهلان را از قطار بیرون می اندازد/اروپا آمریکای دیگری است که منافعش وابسته به لابی های صهیونیستی می باشد
سردار ابوحمزه گفت:اروپایی ها که امروز نسخه 4+1 را پیچیده و ادعا می کنند دوست ایران هستند در حوادث 78، 88 و 96 علنا اعلام کردند که جمهوری دموکراتیک ایران شکل گرفته است و اکنون وقت آن رسیده است که به این تفکر با دولتمردان ایران به مذاکره و بحث بنشینیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ سردار غلامعلی ابوجمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع اعضای شورای نگهبان استان کرمان در خصوص راهبردهای اساسی دشمنان جمهوری اسلامی با هدف براندازی نظام گفت:رهبر انقلاب بیش از ده سال است که شعار سال را خصوص مسائل اقتصادی مطرح می کنند؛ اما چرا معضلات در این رابطه حل نمی شوند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  اظهار کرد:این سوالی است که افکار عمومی جامعه را به خود مشغول کرده است که چند درصد رفتارهای خباثت بار خارجی سبب بروز این مشکلات شده است؟ و عدم حل مشکلاتی چون تورم بیکاری و معیشت به چه کسانی بر می گردد؟

,

وی ادامه داد : برای مردم جای سوال است که چرا با تمام صداقت ایران در عرصه برجام آمریکا آن گونه رفتار کرده و به آسانی از یک معاهده بین المللی خارج شد هیچ ایستادگی و پاسخ قاطعی از دولتمردان ما دیده نشد؛چرا آمریکا با رفتار تهدید آمیز و اروپا با لبخند و خوش خدمتی به دنبال اجرای برجام های موشکی و ... هستند اما هیچ تضمینی نمی دهند؟

,

سردار ابوحمزه ابراز کرد : ملت ایران چهل سال است که در مقابل خواسته های غیر منطقی کشورهای آمریکا اروپا و مرتجعین منطقه همچون عربستان و امارات در خارج مرزها و با عوامل داخلی اش خودش چون سلطنت طلب ها و منافقین و برخی افراد خود فروخته که به دنبال از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند،ایستاده است.

,

وی افزود:آیا جنگ تمام عیاری که بر علیه ایران به راه انداخته اند تنها هدف اقتصادی دارد؟یا این هدف رو بنا است و با  اهداف دیگری چون هسته ایی ، حقوق بشر از نوع آمریکایی ، آزادی ، حزب الله ، فلسطین و لبنان در دل خود می پرورانند و قصد دارند نظام ایران را فلج کنند؟

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با فشار های خارجی و هم نوایی برخی از عوامل خودشان در داخل و با کمک برخی از افراد و جریانات داخلی سعی دارند اذهان عمومی را به سمتی هدایت کنند که ایران را از مستشاری نظامی و امنیتی دور کنند و مرتب این که باید به داخل توجه کنیم و فلان کشور و فلان شهر را در بیرون رها کنیم به دنبال مکر اذهان عمومی هستند.

,

وی ادامه داد:امروز مردم ما همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با گوشت و پوست و خون خودشان در جنگ تمام عیار استکبار ایستادگی کردند از حریم ولایت و ارزش های ناب و ارمان های انقلاب دفاع خواهند کرد لذا این عوام فریبی های جریانات در داخل سودی نخواهد بخشید .

,

سردار ابوحمزه اظهار کرد:راهبردی که استکبار بعد از دفاع مقدس بر علیه نظام طراحی کردند و کشورهای اروپایی ، رژیم غاصب اسرائیل ، مرتجعین منطقه همچون عربستان و امارات در خارج ، و از طریق عمال خودشان همچون معاندین و ضد انقلاب ، سلطنت طلب ها و منافقین در داخل بر گرفته از سه محور ،نفوذ ،استحاله ،و براندازی است .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد : اولین محور که بحث نفوذ است با رانت و رشوه و .... عوامل خود را در ارکان نظام نفوذ دادند ، به دنبال تغییر محتوای نظام بوده اند که استحاله شود و در نهایت تحرکات بر اندازانه را اجرا کرده اند هیچ کسی وجود ندارد که سه فتنه عظیم و همه جانبه این عمال را در سال های 78 کوی دانشگاه ، فتنه 88 ریاست جمهوری  و 96 با اغتشاشات دی ماه کلید خورد و تمام اردوگاههای دشمنان در این سه فتنه به یک شکل و با یک هدف براندازی نظام رقم خورده و حمایت شده است تا جایی که به خودشان تبریک هم می گفتند که کار ایران تمام است .

,

وی با اشاره به این مطلب که اروپایی های با دیگر کشورهای استکباری متفاوت نیستند ، گفت : اروپایی ها که امروز نسخه 4+1 را پیچیده و ادعا می کند دوست ایران است در حوادث 78، 88 و 96 علنا اعلام کردند که جمهوری دموکراتیک ایران شکل گرفته است و اکنون وقت آن رسیده است که به این تفکر با دولتمردان ایران به مذاکره و بحث بنشینیم؛ اما این تنها یک خیال باطل بود لذا وقتی در این مقاطع این راهبردها به نتیجه نرسید یه راهبرد کوتاه مدت ، اغتشاشات ، کوتاه مدت مسائل اقتصادی ،و بلند مدت تحریم ها و در نهایت بر اندازی نظام چشم دوخته اند .

,

سردار ابوحمزه ادامه داد : کسانی که مطالبه به حق دارند از مجرای قانونی اقدام کنند و ناخواسته وارد بازی دشمن نشوند و با اغتشاش و تجمعات مطالبه به حقشان به آشوب کشیده نشود و پازل دشمن تکمیل نشود مانند اتفاقاتی که در اعتراضات کامیون داران ،اصناف ، بازار تهران و اجتماعات در مقابل مجلس رخ داد و ناخواسته مطالبات به حق سبب تکمیل پازل دشمن توسط عوامل داحخلی خودشان در جمع معترضین شد ، لذا تنها راه احقاق حق و مطالبه از مجرا های قانونی است .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد : دشمن با راه برد کوتاه مدت بحث فشار اقتصادی به مردم را دنبال می کند ، ارز ، گرانی ، تورم ، معیشت ، واردات بی حساب و کتاب ، که توسط عمال داخلی استکبار در داخل پر رنگ می شوند قصد دارند مردم را از نظام خسته کنند و انان را در مقابل نظام قرار دهند و مرتب خارج نشینان که عوامل خودشان هستند برای ملت ایران دایه مهربانتر از مادر شده اند و ادعای مطالبه گری دارند .

,

این مقام مسئول افزود : کشور ایرانی که در پزشکی ، علمی ، هسته ایی و نانو و تولید سلاح و مهمات و صادارت آن به 25 کشور حرف اول را می زند آن هم با توان و تخصص داخلی نمی تواند اقتصاد خود را حل کند؛البته که می تواند و تنها راه آن اجرای اقتصاد مقاومتی است مشکلات ما با برجام و تعامل با آمریکا حل نمی شوند وفقط در سایه اقتصادی مقاومتی  رهنمودهای رهبر فرزانه انهم با مدیریت جهادی و انقلابی انسان های مومن و دلسوز نظام این امر به منصه ظهور می نشینند همانگونه که در دیگر مسائل با حرف شنویی از رهبر ایران موفقیت های خوبی داشته است .

,

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان مرتب تاکید می کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و هرکس به او اعتماد کند سیلی سختی خواهد خورد اما برخی از اشخاص خود را به نفهمی و نادانی زده اند چطور می شود 127 نماینده اصلاح طلب مجلس بعد از خروج امریکا از برجام به رهبر ایران نامه می نویسند و می گویند تنها را حل مشکلات ایران ارتباط با آمریکا است مگر خباثت های امریکا را نمی بینند مگر بد عهدی او را نمی بینند که حتی در جایی ادعا می کنند باید لانه جاسوسی (سفارت امریکا ) در ایران بازگشایی شود .

,

ابوحمزه تصریح کرد : رهبر انقلاب این 127 نفر را به حسینیه دعوت کرد و از آنان خواست تا دلیل این در خواستشان را بگویند که رهبری در جوابشان فرمودند" آن چیزی که غربی ها به دنبال آن هستند این است تا زمانی که بر نگردیم به قبل از انقلاب و انچه در تحقق رژیم پهلوی صورت گرفته است انجام ندهیم آن ها ما را به عنوان یک کشور مستقل قبول نخواهند کرد".

,

وی با اشاره به این مطلب که اروپا وامریکا دولبه یک سکه هستند و پشتشان به هم گرم است گفت : اروپایی ها 1000 میلیارد دلار روابط اقتصادی با امریکا دارند چه دلیلی وجود دارد که به ایران و تحریم ها ی هسته ایش بچسبند که هیج سودی برایشان ندارد جز به خطر افتادن منافعشان؟

,

ابوحمزه با بیان این امر که تمام اروپا و آمریکا و دیگر عوامل دست نشانده غول های بزرگ اقتصادی صهیونیستی و لابی های صهیونیستی هستند ، گفت :  تمام دنیا باید برای این یک درصد  کارو تلاش بکنند و ترامپ و کارتر و ریگان و اوباما همه و همه تنها مجریان عوامل انان هستند و تصمیم ساز و تصمیم گیر نیستند حتی این یک درصد دلشان برای ملت امریکا هم نسوخته است زیرا اکنون  50 میلیون نفر از امریکایی ها زیر خط فقر هستند .

,

وی با اشاره به منویات رهبر ایران که در جمع دانشجویان بیان داشتند همان طور آمریکا مورد اعتماد نیست اروپا هم قابل اعتماد نیست  اما چرا گروهی درداخل به اینها خوشبین هستند در حالی که از سال 57 تا کنون حتی یک بار به نفع ایران حرکت و یا سخنی انجام نداده اند واکنون ادعای کرده اند که نفت ایران را اجازه نمی دهند صادر شود باید گفت زهی خیال باطل 60 درصد نفت از تنگه هرمز عبو می کند لذا اگر ایران نتواند نفتی را صادر کند هیچ کشوری نمی تواند نفت خود را از خلیج فارس ، تنگه هرمز و اقیانوس هند خارج کند ایران می تواند و این توان را دارد .

,

سردار ابوحمزه عنوان کرد : ما هشت سال با دنیا جنگیدیم و انان حریف ما نشدند اکنون هم تمام مراکز حساس آنان شناسایی شده اند و مشوک هایمان بر روی آنان قفل شده اند اگر کوچکترین تحرکی بکنند با موشک ها شهاب سه که 2 هزار کیلومتر دور برد دارند با خاک یکسان خواهند شد ما می دانیم  قلب آمریکا و اروپا تلاویو است لذا اگر اجازه ندهند ایران به اهداف خود برسد آنجا را به خاک یکسان خواهیم کرد و قلبشان را خواهیم شکافت .

,

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود : شهید بهشتی در سال 57 بیان کرد که قطار انقلاب به حرکت در امده است و با سرعت به حرکت ادامه می دهد تا عدل جهانی بساط خود را پهن کند لذا سعی کنید از قطار انقلاب پیاده نشوید البته در این 40 سال گروهی از قطار خودشان پیاده شدند و بعضی ها هم با تیپا از قطار بیرون انداخته شده اند .

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:گروهی که با امریکا و عواملش هم نوایی می کنند از قطار انقلاب بیرون رانده می شوند لذا هرگز ایران اجازه نمی دهد که کسی برایش مشق کند و از او بخواهد تغییر رفتار دهد اکنون امنیت خاورمیانه در گرو مردان ایرانی، حشد العبی ، حزب الله لبنان و سربازان پا برهنه یمن است و استکبار و عواملش هیچ جایگاهی در خاورمیانه تا زمان ظهور عدل الهی  نخواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه