اخبار داغ

سرزمین بهشتی سیلوانا با جاده های جهنمی!

سرزمین بهشتی سیلوانا با جاده های جهنمی!
روزی نیست که شاهد سانحه های مرگبار رانندگی به دلیل وضعیت وحشتناک جاده های سیلوانا نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بخش سیلوانا با داشتن پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری ، توریستی فروان با جمعیت بالغ بر ۶۵ هزار نفر هنوز از یک جاده مواصلاتی استاندارد محروم است و گهگاهی برای رفع تکلیف چاله های آن پر می شود که فقط چند هفته دوام می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

روزی نیست که شاهد سانحه های مرگبار رانندگی به دلیل وضعیت وحشتناک جاده های سیلوانا نباشیم . ای کاش مسوولان به گردشگری طبیعت استان بها داده و از ایجاد حداقل زیر ساخت ها همچون راه و جاده غافل نشوند!

,

جاده ی موصلاتی سیلوانا ، معرف عملکرد مسئولین دولتی بخش سیلوانا می باشد ، بخشداری سیلوانا در سکوت اداری خود تنهای تنها مانده است .
مسئولین دولتی بخش سیلوانا باید مرتب مدیریت شهری و راه سازی استان را به چالش بکشند . واقعا چرا مدیریت بخش این قدر ضعیف است .

,
,

* همه منتظر معجزه هستند ولی معجزه عملکرد خود ماست

, * همه منتظر معجزه هستند ولی معجزه عملکرد خود ماست,

مسئولین بخش چرا کم کاری خود را در زیر سایه ی دولت مخفی می کنند . مردم آگاه منطقه باید از مسئولین دولتی عملکرد را مطالبه کنند.
هر کسی سکان مدیریت را در دست دارد باید اطلاع رسانی کند چه خدماتی برای مردم انجام داده است .
چرا واقعا باید وقتی که یک مقام بلند پایه ی دولتی به منطقه سفر می کند جوانان در چاله ها درخت بکارند . جاده ی های سیلوانا امروز بوی مرگ می دهند پر از چاله و چوله های خطرناک ، در هنگام رانندگی باید مواظب بود تا هم چاله ها را رد کرد و هم با ماشین جلویی شاخ به شاخ نشد.
رانندگان سیلوانا چنان تبحری در مارپیچی لایی کشیدن یاد گرفته اند که انگاری مسی درفوتبال آقایی می کند و دریبل می رود .
یادم نرفته ، جاده های مرگ سیلوانا بهترین شعار انتخاباتی بعد از دریاچه ی ارومیه در انتخابات نمایندگان مجلس و شوراهای شهری و روستایی می باشد .

,
,
,
,
,

هر کسی در صدد تحریک احساسات مردم برای کسب رای به نفع خود دارد از آمادگی پیمانکار برای کیفی سازی جاده های سیلوانا حرف می زند .
به خدا ماشین های مردم سیلوانا در این مسیر اگر شاخ به شاخ نکنند آنقدر هزینه ی جلوبندی می کنند تا آخر کار کلا کم آورده و دست خالی از این هزینه های سنگین جانبی بمانند.
واقعا مردم میفهمند چرا مسیر اصلی سیلوانا تا منطقه ی گردشگری بند ارومیه (منطقه ی تفریحی پولدارها و بی دردان جامعه) عالیه و با استانداردهای روز علامت گذاری شده اما وقتی سد شهر چایی ارومیه را رد می کنی و به سه راهی راژان میرسی تازه جاده ی هزار چاله رخ نمایان می کند .
کسانی که در سیلوانا مسئول ذی ربط هستند اگر از روز اول به پشت میز کار خود پناهنده نمی شدند و خود اقدام به تعمیر جاده کرده بودند امروز جاده های سیلوانا این وضعیت را نداشتند .
خداوند در قرآن کریم می فرماید:«
مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً»

,
,
,
,
,
,

یعنی هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یافساد درروی زمین بکشد،چنان است که گویی همه انسانها را کشته، وهرکس. انسانی راازمرگ رهایی بخشد،چنان است که گویی همه مردم رازنده کرده است.

,

براساس نص همین آیه، آیا بی مبالاتی، بی توجهی، ناکارآمدی، خیانت در امانت، روزمرگی، انکار و اظهار عجز و ‌ناتوانی مسئولان شهرستانی و استانی در اصلاح این جاده که مطالبه مردم سیلوانا است، مصداق مباشرت در قتل بیگناهان نیست!؟
نیک می دانم حکایت جاده هزارچاله صرفا با روکشی غیر استاندارد آن هم در قسمتی از جاده مختومه می شود .
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم باید مسئولین کم کار و بی مسئولیت را بازخواست نماید که چرا این چنین مسئولانی با آبروی نظام بازی می کنند .
امروز جاده ی سیلوانا در مرزبندی منطقه بند ارومیه ، مطالبه ی مردم شده است .
تفرجگاه بند ارومیه مرکز انواع تفریحات ناسالم مرفهین بی درد ارومیه است و چند کیلومتر جلوتر در جاده های موصلاتی هزار چاله سیلوانا مردم در حمل و نقل جاده ای خود بدون حتی یک نمازخانه ، سرویس بهداشتی ، اکیپ اورژانس جاده ای و … مانده اند .

,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه