اخبار داغ

شناسایی هویت ۱۰ نفر از جانباختگان سانحه اتوبوس/ کسی در اعتراضات حادثه سنندج دستگیر نشد

شناسایی هویت ۱۰ نفر از جانباختگان سانحه اتوبوس/ کسی در اعتراضات حادثه سنندج دستگیر نشد
رئیس‌ کل دادگستری استان کردستان گفت: هویت ۱۰ نفر از جانباختگان سانحه اتوبوس مسافربری در سنندج شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پاسی از شب گذشته بود که خبری تلخ بسرعت تمام خروجی های خبرگزاری ها را درنوردید و مردم ایران و خطه کردستان را در شوک و غمی نابهنگام فرو برد. یک تانکر حمل سوخت با اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج برخورد کرد که این تصادف به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان منجر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

علی‌اکبر گروسی ضمن تسلیت به مناسبت فوت 11 نفر در حادثه دلخراش برخورد تانکر با یک دستگاه اتوبوس در شب گذشته در سنندج، اظهار کرد: بر اثر این حادثه دلخراش 11 نفر جان خود را از دست دادند و 7 نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

,

, ,

وی تصریح کرد: شدت تصادف و سوختی اجساد به گونه‌ای بود که شناسایی آنها به صورت عادی امکان نداشت، از این رو آزمایش DNA روی 11 پیکر انجام شده است.

,

رئیس‌ کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه هویت 10 نفر از 11 نفر جانباختگان این سانحه دلخراش شناسایی شده است، عنوان کرد: هویت یک نفر تاکنون شناسایی نشده است.

,

, ,

گروسی با تأکید براینکه رسیدگی به این پرونده در کوتاه زمان ممکن در دستور کار قرار گرفته و در این راستا بازپرس ویژه تعیین شده است، خاطرنشان کرد: پرونده برای تعیین مقصرین حادثه به کارشناسان ارجاع داده شده و اکیپی از کارآگاهان نیروی انتظامی برای تکمیل تحقیقات فعال شده‌اند.

,

وی در پایان گفت: برخورد قاطع با عاملان حادثه بعد از شناسایی مقصران احتمالی پرونده صورت خواهد گرفت.

,

, ,

کسی در اعتراضات حادثه سنندج دستگیر نشد

,

رضا میرزایی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با بیان اینکه در دقایق اولیه حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج - تهران برخی افراد حالت اعتراضی به خود گرفتند اظهار داشت: با وجود سنگ پرانی و آتش زدن خودروی انتظامی از سوی معترضان کسی از آنان دستگیر نشده است.

,

وی اضافه کرد: معترضان عده ای کمی از جوانان بودند که با مشاهده حادثه دلخراش آتش گرفتن اتوبوس مسافربری در اثر برخورد با تانکر حامل سوخت، احساساتی شده و اقدام به سنگ پرانی به نیروهای امدادی و انتظامی کردند.

,

, ,

میرزایی گفت: این اعتراضات در همان دقایق اولیه توسط خود مردم حاضر در محل سریعا کنترل شد و امدادگران امدادرسانی را به مصدومان ادامه دادند.

,

گفتنی است؛ در این تصادف ۱۱ نفر از هموطنان جان باختند که نام آنها ۱- پارسا اصلانی،۲- پرویز زمانی،۳- پیمان زمانی،۴- مسعود نصیری،۵- مینا صداقت،۶- سارا آئینه،۷- پارسا آئینه،۸- فواد سیفی،۹- کامران مقبل،۱۰- فرشاد مرادی، ۱۱- عبدالحسین طاهرویسی (راننده نفت‌کش) بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه