اخبار داغ

در جلسه شورای اداری شهرستان چرام مطرح شد؛

پروژه فنی حرفه ای و گلزار شهدای چرام به جد پیگیری میشود/آب خروجی از امام زاده حمزه(ع) جوابگوی شهروندان روستا و سرفاریاب نیست

پروژه فنی حرفه ای و گلزار شهدای چرام به جد پیگیری میشود/آب خروجی از امام زاده حمزه(ع) جوابگوی شهروندان روستا و سرفاریاب نیست
جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور عدل هاشمی پورنماینده کهگیلویه بزرگ و مسئولان این شهرستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام، جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور عدل هاشمی پورنماینده کهگیلویه بزرگ و مسئولان این شهرستان در فرمانداری چرام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

در ابتدا امام جمعه چرام باتسلیت شهادت امام صادق(ع) به مشکلات شهرستان چرام پرداخت وعنوان کرد:بیکاری جوانان با راه اندازی معدن فسفات حل خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام افشار افزود:پیمانکاران در جاده های شهرستان چرام فعال هستند اما نیاز به پیگیری بیشتری است ومردم منتظر ابلاغ تعرفه گرمسیری  و فرش کردن مصلی چرام هستند.

,

 

,

در ادامه فرماندار چرام بیان کرد: تمامی عملکردها برای نظام جمهوری اسلامی است و تمامی کسانی که برای عمران و آبادی منطقه حرکتی انجام میدهند، برای نظام کار انجام داده اند.

,

 

,

هادی فتاحی اصل گفت: درمورد فنی وحرفه ای چرام ، دغدغه ای بود که به صورت مجدانه پیگیری کردیم و اکنون تامین اعتبار شده است.

,

 

,

فرماندار چرام گفت: یک میلیارد و دویست میلیون بودجه برای این پروژه اختصاص داده شد که در هفته اینده کار تکمیلی فنی و حرفه ای شروع میشود .

,

 

,

وی افزود : برق رسانی به طسوج مردم را به سمتی سوق داده است که احساس میکنند بی عدالتی شده است که هفتاد درصد مردم برق دارند و باید در دستور کار قرار گیرد.

,

 

,

فرماندار چرام اظهار کرد: اعتباراتی پیش بینی شده است که اعتبار بازسازی مصلی هم جزو این اعتبارات است و همچنین پروژه قبورشهدای چرام با پیگیری هایی که ازطریق فرمانداری انجام شد ،مدیرکل بنیاد شهید قول اعتبار در قالبی دیگر را داده است.

,

 

,

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به اینکه بعضی از تلاش های نماینده به نتیجه رسیده اما بعضی از انها نیازبه پیگیری بیشتری دارد،عنوان کرد:راه های روستایی جاده طسوج ،جاده چاسخار، پل های روستایی و پل القچین ازدغدغه های مردم است .

,

 

,

الیاس افسردیر افزود:طرح  های هادی روستاها نیمه کاره رها شده و آب شرب و کانال کشی برای کشاورزی نیازبه توجه بیشتری دارد.

,

 

,

بخشدار سرفاریاب نیزعنوان کرد:پروژه آب سرتاوه غیرفعال و کارهای مطالعاتی آن انجام گرفته وتحویل شده است و همچنین ساخت قطعات تصفیه خانه تا نصب،به چهار ماه  به طول می انجامد و از طرفی آب خروجی از امام زاده حمزه(ع) جوابگوی شهروندان روستا و سرفاریاب نیست .

,

 

,

آتش سودا افزود:ضمن تقدیرازامورعشایرکه باتانکراب رسانی می کندولی برای کمیت اب باید چاره اندیشی شود.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه