اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان پاسخ داد؛

ماجرای تیراندازی بامداد امروز در قوچان چه بود؟

ماجرای تیراندازی بامداد امروز در قوچان چه بود؟
فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: ماجرای تیراندازی بامداد امروزدر قوچان به دلیل تعقیب و گریز پلیس و یک سارق حرفه ای بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قدیر مصرخانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدای شلیک 3 تیر هوایی ساعت 3 بامداد امروز ساکنان بلوار امام رضا (ع) قوچان را نگران و دلواپس کرده بود و چند تن از شهروندان در تماس با فوریت های پلیس 110 علت تیراندازی را جویا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد:  ماجرا از این قرار بود که اکیپ گشت کلانتری 11 طالقانی در حال گشت زنی در بلوار مدرس جنوبی فردی را که در حال باز کردن قفل در یک مغازه لوازم یدکی مشاهده و اقدام به دستگیری وی می کند لیکن فرد سارق با حمله با چاقو به سمت ماموران با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می شود.

,

 

,

وی افزود:  تیم گشتی کلانتری 11طالقانی به تعقیب موتورسیکلت پرداخته که بی توجهی به دستور ایست پلیس از سویی و احتمال این که این فرد مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشد از سویی دیگر پلیس را بر ان داشت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دست به اسلحه برده و موتورسیکلت را در بلوار امام رضا(ع) متوقف کند.

,

 

,

سرهنگ قدیرخانی تاکید کرد:  راکب موتورسیکلت 26 ساله در این تیراندازی از ناحیه کمر مجروح که به وسیله عوامل امدادی به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در پاین تاکید کرد:  پلیس با تمام توان در راستای ایجاد نظم و امنیت جامعه تلاش خواهد کرد و در مقابله با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را جریحه دار کنند برخورد قانونی و قاطعانه ای خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه