اخبار داغ

در راستای مدیریت بهینه انرژی؛

برق مشترکان پر مصرف دولتی قطع می شود

برق مشترکان پر مصرف دولتی قطع می شود
شرکت توزیع نیروی برق تهران اعلام کرد که مشترکان پرمصرف دولتی با ­پایش مصرف، شناسایی و برق آنها قطع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صداوسیما، مدیر دفتر هماهنگی و نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پس از بازدید از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق ادارات دولتی، این طرح کلید خورد و بر اساس دستور استاندار مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات و خاموش کردن وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت ۱۳:۳۰ به مراکز دولتی، ادارات، سازمان ها سرکشی می شود و گروه های عملیاتی میزان مصرف برق آنها را کنترل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تورج سروش افزود: ادارات دولتی که به این دستورالعمل ها توجه لازم و از آن تبعیت نکنند در مرحله اول اخطار و در مرحله بعدی پایش در صورت رعایت نکردن و کم توجهی، برق این ادارات قطع می شود.

,

سروش با اشاره به اینکه طرح پایش تا پایان فصل گرما ادامه دارد گفت: در روزهای اخیر برق تعدادی از سازمانها، ادارات دولتی، وزارتخانه ها و بانکها به طور موقت از ساعت ۱۳:۳۰ تا پایان ساعت پیک روز قطع شده است.

,

وی افزود: قطع برق شامل مناطق حساس، نظامی، امنیتی و درمانی نمی شود.

,

مدیر دفتر هماهنگی و نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق تهران بزرگ اضافه کرد: همه مراکز دولتی، وزارتخانه ها و مشترکان بزرگ موظف به استفاده از مولدهای اضطراری در ساعت های اوج مصرف برق هستند و تفاهمنامه ای با آنها برای استفاده از مولدهای اضطراری امضا شده است.

,

سروش درباره عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز مورد پایش مصرف برق شرکت توزیع برق تهران بزرگ قرار گرفت گفت: این وزارتخانه همکاری خوبی در کاهش روشنایی و خاموش کردن وسایل سرمایشی داشته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه