اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور:

تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده در اردبیل برگزار شد

تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده در اردبیل برگزار شد
همزمان با سراسر کشور و در روز ملی عفاف و حجاب، تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور پرشور بانوان استان اردبیل در منطقه گردشگری دریاچه شورابیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،، عصر امروز همزمان با سراسر کشور و در روز ملی عفاف و حجاب،  تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور پرشور بانوان استان اردبیل در منطقه گردشگری  دریاچه شورابیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در این تجمع سرهنگ پاسدار شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: در قیام گوهرشاد زنان قهرمان و بیدار ایران اسلامی با مقاومت در مقابل زورگویی ها و تبلیغات گسترده دشمنان، نشان دادند که حاضرند برای دفاع از حجاب و عفاف از جان خود بگذرند.

,

وی با بیان اینکه قدرت های شیطانی از پیشروی گسترده زنان مسلمان وحشت زده شده اند و تلاش می کنند با مزدوران خود فساد و بی بند باری را ترویج دهند، تصریح کرد: فرهنگ حجاب و عفاف یکی از اصول اولیه و ریشه‎دار حاکمیت اسلامی است و باید امروز در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه باشیم.

,

در این تجمع، بانوان استان اردبیل با قرائت بیانیه‎ای، خواستار اجرای احکام اسلامی و قانون اساسی و منویات رهبری انقلاب و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ناظر به ضرورت ترویج عفاف و حجاب و سلامت معنوی شدند.

,

مولودخوانی به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت هم از برنامه های این تجمع بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه