اخبار داغ

در مسابقات انتخابی تیم ملی امید؛

ورزشکار سیستانی؛ فرزند مربی بزرگ کشتی کشور را شکست داد

ورزشکار سیستانی؛ فرزند مربی بزرگ کشتی کشور را شکست داد
رئیس هیئت کشتی سیستان وبلوچستان گفت: امید آرامی کشتی گیر سیستانی در دور دوم مسابقات انتخاب تیم ملی امیدتوانست با نتیجه 2-5علی نوربخش فرزند ناصرنوربخش مربی بزرگ کشتی کشور را شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاهسونپور در گفت وگو با عصرهامون ، با اشاره به قهرمانی ورزشکار سیستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی امید اظهار کرد: امید آرامی در دور اول در رقابت با محمد حسین وند از استان خوزستان که سال قبل قهرمان آسیا و نفرپنجم جهان بود روبرو شد و با نتیجه 9 بر یک این حریف را مغلوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی گفت: این کشتی گیر سیستانی در دور دوم مسابقات توانست با نتیجه 5بر دو علی نوربخش فرزند ناصرنوربخش مربی بزرگ کشتی کشور را شکست دهد.
رئیس هیئت کشتی استان ادامه داد: درحال حاضر آرامی در نیمه نهایی باید برای رسیدن به فینال مبارزه کند که متاسفانه در این دور با نتیجه 6 بر سه مقابل مهدی محسن نژاد کشتی را واگذار کرد.
وی افزود: آرامی با این باخت از فینال جا ماند و ساعت 14 و سی دقیقه امروز برای کسب مقام سوم این رقابت ها به میدان خواهد رفت.
گفتنی است امید آرامی کشتی گیر جوان سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط سنی با گواهی پزشک برای اولین بار در وزن 60 کیلوگرم به میدان رفت.
 خبرنگار: پوریا جهانتیغی
انتهای پیام//
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه