اخبار داغ

انتقاد تند حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز؛

چرا باید در منطقه‌ای 8 ساعت برق قطع باشد/ چه بر سر تدبیر و چاره‌اندیشی مسئولان‌مان آمده است؟!

چرا باید در منطقه‌ای 8 ساعت برق قطع باشد/ چه بر سر تدبیر و چاره‌اندیشی مسئولان‌مان آمده است؟!
امام جمعه تبریز از سوءمدیریت مسئولان و خاموشی چندین ساعته برخی مناطق تبریز و تبعات منفی آن انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به جنگ روانی آمریکا و بزرگ‌نمایی در رابطه با بازگشت تحریم‌ها، ابراز داشت: بنابه اخبار واصله و دیدگاه کارشناسان صادرات نفت ایران متوقف نخواهد شد و کشورهای مختلفی بر ادامه همکاری‌های اقتصادی و تجاری با ایران تاکید داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی درخواست آمریکایی‌ها از کشورهای عربی در همراهی تحریم‌های یک جانبه علیه ایران را نشان از تنهایی آنان در عرصه بین‌المللی خواند و تصریح کرد: اتحادیه اروپا آمریکا را همراهی نکرد و عنوان کرد روزانه یک میلیون بشکه نفت از ایران می‌‌خرد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال انزوای سیاسی درصدد تحمیل نگرانی به ملت ایران برآمده‌اند، از مردم خواست هوشیار باشند و تحت تاثیر القاءهای دشمنان قرار نگیرند چراکه جمهوری اسلامی ایران سال‌های به مراتب سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته است.

,

وی از عدم پیش‌بینی تمهیدات لازم برای دوران پس از خروج آمریکا از برجام انتقاد کرد و از مسئولان خواست برای تامین معیشت مردم فکری کنند و کوتاهی گذشته‌شان را جبران نمایند.

,

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه در روزهای اخیر شاهد بازگشت ثبات به بازار بودیم، عنوان کرد: مسئولان باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم نیز از کالای ایرانی حمایت نمایند.

,

وی بابت قطعی برق مصلی امام خمینی(ره) از حضار عذرخواهی و ادامه داد: مصرف ایران ۸۰ میلیونی از برق، معادل کشور با جمعیت ۲۰۰میلیونی است و این نشان از پرمصرف بودن کشور است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با طرح این سوال که چه بر سر تدبیر و چاره اندیشی آمده است، اظهار داشت: طی تماسی به بنده گفته‌اند 400 جوجه در مرغداری به علت قطعی برق تلف شده‌اند و یخچال‌ها دچار اشکال گردیده‌اند، چرا باید روز پنج‌شنبه در خیابان بهشتی تبریز 8 ساعت برق قطع باشد؟ 

,

وی توضیح داد: نباید مردم را مقصر دانست، کمبود برق و خاموشی مسئله‌ای کشوری است اما باید آن را مدیریت کرد تا فشار مضاعفی بر مردم وارد نشود.

,

گفتنی است؛ امروز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تبریز حجت‌الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بود که قطعی برق موجب قطع سخنان وی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه