اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان کرمان تأکید شد؛

همه قوا در کنار مردم بسیج شوند/جمهوری اسلامی خواهان حج با عزت است

همه قوا در کنار مردم بسیج شوند/جمهوری اسلامی خواهان حج با عزت است
ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

امام جمعه کرمان:همه قوا در کنار مردم بسیج شوند/پرونده شورای نگهبان قابل دفاع است

, امام جمعه کرمان:همه قوا در کنار مردم بسیج شوند/پرونده شورای نگهبان قابل دفاع است, امام جمعه کرمان:همه قوا در کنار مردم بسیج شوند/پرونده شورای نگهبان قابل دفاع است,

حجت‌السلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع مردم و مسئولین شهر کرمان اظهار کرد:رعایت تقوای الهی یعنی در همه زمان‌ها و مکان‌ها به رضایت خداوند توجه کنیم؛ چرا که عامل رسیدن ما به کمال، رعایت تقوای الهی در همه حال است.

,

وی با بیان اینکه انسان مورد توجه خداوند تبارک و تعالی است و خداوند در قرآن کریم وقتی از قرآن که کامل‌ترین کتاب آسمانی است و از انسان سخن می‌گوید، نشان از قدر و منزلت انسان در پیشگاه خداوند است، گفت:پیامبران الهی هم معلم بودند و هم مربی و ما به‌عنوان انسان نیازمند تعلیم و تربیت در دنیا هستیم.

,

این مقام مسئول افراط و تفریط در غریزه‌ها باعث انزوای آدمی از جامعه و محیط اطراف خودش می‌شود، ابراز کرد: قرآن می‌فرماید کسانی که به غریزه ها توجه دارند از قدرت عقل استفاده نمی‌کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد:منشاء غالب گناهان سه  چیز است که امیال شهوانی یکی از این موارد است؛امام علی(ع) فرمود این افراد مانند حیواناتی هستند که پروار بوده و تمام هم‌و‌غم آنها پر کردن شکمشان است.

,

حجت‌السلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با اشاره به روز میلاد حضرت معصومه علیه السلام و گرامیداشت روز دختر تصریح کرد: آنحضرت در بیت عصمت و طهارت‌(س) رشد یافت و عابده و کریمه دو کنیه آن حضرت است و بسیار خوب است که دختران جامعه اسلامی به ایشان معصومه(س) تاسی کنند.

,

امام جمعه شهر کرمان با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان عنوان کرد: یکی از وظایف این نهاد نظارت بر مصوبات قوانین مجلس شورای اسلامی است تا قانونی مغایر با قوانین اسلام تصویب نشود.

,

وی با اشاره به اینکه نظارت بر انتخابات نیز از دیگر رسالت‌های شورای نگهبان است، ابراز کرد: شورای نگهبان بدون هر گرایش سیاسی این کار را انجام می‌دهد و پرونده شورای نگهبان کاملا قابل دفاع است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور این گونه است که رسما بالغ بر 15 سال آمریکا جنگ اقتصادی را علیه کشور راه‌اندازی کرده و اتاق جنگ تشکیل داده است تصریح کرد: از طرفی در جنگی روانی تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند و برای برون رفت از این جنگ باید همانند جنگ تحمیلی ایثار کنیم.

,

وی با بیان اینکه برای مقابله با این جنگ باید از توان داخلی استفاده کرد و دولت به بخش خصوصی توجه کند گفت: نکته مهم این است که باید به نسخه‌های غربی بی‌اعتماد باشیم و بدانیم که آنها بدعهد هستند و صلاح کشور ما را نمی‌خواهند و در زمان مقرر با اجماع از کنار ما به راحتی می‌گذرند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه قوای سه‌گانه کشور و ظرفیت‌های علمی کشور باید با تمام قدرت به میدان بیایند تا کشور از این بحران عبور کند افزود: مسئولان شفاف با مردم سخن بگویند و همه قوا در کنار مردم بسیج شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه مذاکره با مستکبرین امید بخش و سازنده نبوده است، خاطر نشان کرد: با این روند فقط وقت مردم و کشور هدر می رود و در این زمان دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده است.   با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در استان گفت: ضرورت مصرف آب و برق در این شرایط لازم است و باید مراقبت کنیم که آب و برق دو کالای اساسی در کشور هستند اما متاسفانه تقریبا سه برابر مردم جهان آب و برق مصرف می‌کنیم و اصلا درست نیست.

,

امام جمعه ریگان:جمهوری اسلامی خواهان حج با عزت است/اروپایی ها به دنبال وقت کشی هستند تا آمریکا تحریم های جدیدی را اعمال کند
 

, امام جمعه ریگان:جمهوری اسلامی خواهان حج با عزت است/اروپایی ها به دنبال وقت کشی هستند تا آمریکا تحریم های جدیدی را اعمال کند, امام جمعه ریگان:جمهوری اسلامی خواهان حج با عزت است/اروپایی ها به دنبال وقت کشی هستند تا آمریکا تحریم های جدیدی را اعمال کند,
,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:ال سعود بداند نظام جمهوری اسلامی خواهان حج با عزت است.

وی اشاره داشت به فرا رسیدن هفته بهزیستی و افزود:آگاه سازی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت های جسمی یکی از وظایف اصلی سازمان بهزیستی می باشد.

رنجبر ماهانی در ادامه اشاره داشت به تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام(ره) و تصریح کرد:رهبری فرموند،شورای نگهبان بر اساس قانون موظف است از ورود ناخالصی ها به ارکان نظام جلوگیری کند.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی حملات و هجمه ها از دو گروه همیشه به سوی شورای نگهبان صورت میگرفته است ،افزود:گروه اول دشمنان خارجی که با اسلامیت نظام مخالفت دارند،گروه دوم افرادی که صلاحیت انها از سوی شورای نگهبان احراز نشده است.

وی اشاره داشت به کاهش نزولات آسمانی در منطقه و خشکالی ها و تصریح کرد:مردم در سبد مصرفی خود انرژی آب و برق را مدیریت کنند.

خطیب جمعه ریگان تصریح کرد:کشور ما یک کشورپر مصرفی است و مصرف ایران ۸۰ میلیونی معادل کشور ۲۰۰میلیونی در مصرف آب و برق است.

وی افزود:کشاورزان،ادارات و سازمان ها مصرف آب و برق را مدیریت کنند.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به روز گفت وگو و تعامل سازنده با جهان و ادامه داد:جمهوری اسلامی اهل تعامل و گفت و گوی سازنده است ،مذاکرات هسته ای و برجام سند زنده ای بود بر اینکه جمهوری اسلامی اهل گفت و گو ، منطق و تعامل سازنده است.

رنجبر ماهانی ادامه داد:اروپایی ها با ارائه بسته پیشنهادی اقتصادی به دنبال باقی ماندن ایران در برجام هستند و از طرفی  هم به دنبال وقت کشی هستند تا آمریکایی ها در یک بازه زمانی تحریم های جدیدی را اعمال کند.

خطیب جمعه ریگان در پایان با بیان اینکه دو گروه در کشور در زمین دشمن بازی می کنند ، بیان داشت:گروه اول آشوبگران و گروم دوم رسانه های منافق داخلی و سیاسیون هستند.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه رودبار جنوب:اروپایی ها هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیستند/ شورای نگهبان حافظ انقلاب است
 

, امام جمعه رودبار جنوب:اروپایی ها هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیستند/ شورای نگهبان حافظ انقلاب است, امام جمعه رودبار جنوب:اروپایی ها هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیستند/ شورای نگهبان حافظ انقلاب است,
,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی به حربه ها و نیرنگ های شیطان در گمراه کردن انسان پرداخت.

,


وی سبک شمردن قیامت و احوال آخرت را از جمله حربه های شیطان دانست و تاکید کرد: اگر قیامت و آماده شدن برای قیامت برای انسان بزرگ و مهم باشد دیگر انسان به هر کار گناه ناچیزی روی نمی آورد.

,
,


حسینی ادامه داد: اهل بیت (ع) گاهی اوقات با یاد و صحبت در مورد  قبر و قیامت به مردم تذکر می دادند و آنها را تربیت می کردند.

,
,


امام جمعه موقت رودبار جنوب به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اشاره کرد و افزوذ: همه خواهران و مادران باید به حضرت معصومه (س) اقتدا کنند.

,
,


وی تاکید کرد: علما و بزرگان هر وقت در شهر قم به مشکل بر می خوردند به ایشان متوسل می شدند و از حضرت معصومه (س) مدد می گرفتند.

,
,


حسینی به سالروزتاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان حافظ اسلام ،انقلاب و مذهب است و به همین دلیل مورد هجمه دشمنان است.

,
,


وی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و ادامه داد: در برجام منافع ما تامین نشد.

,
,


حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اروپایی ها هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیستند، اضافه کرد: اروپایی ها کلی گویی می کنند و با ابهام حرف می زنند.

,
,

امام جمعه عنبرآباد:هدف آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: مبحث مهم حلال خوری و محاسبه نفس و اهمیت دادن به آنچه انسان از خوراکی ها استفاده می کند از تاکیدات مهم دین اسلام است.

,

وی در ادامه با تبریک سالروز ‌ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، ابراز کرد: این بانوی مکرمه از ستارگان پر فروغ آسمان ولایت و امامت می باشند.

,

حجت الاسلام سالاری ضمن اشاره به تودیع و معارفه مسولان جدید و قدیم دادگستری، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شهرداری عنبرآباد، از زحمات مسولین سابق تشکر و برای مسولین جدید این نهادها، آرزوی موفقیت کرد.

,

سالاری با یادآوری سالروز تشکیل شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان با وجود کم بودن تعدادشان، همواره در سنگر اول نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

,

امام جمعه عنبرآباد ضمن انتقاد از جریمه های سنگین راهنمایی و رانندگی گفت: از مسئولین محترم این بخش درخواست اصلاح و رسیدگی جدی به این مورد را دارم.

,

سالاری در ادامه به اهمیت مالیات در اسلام پرداخت و اضافه کرد: امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر دستور به اخذ مالیات، برای اداره امور جامعه داده است.

,

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان داشت: هدف آمریکا، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که بحمدالله نظام اسلامی با اقتدار و با تکیه بر توان دفاعی خود، مقابل دشمن ایستاده است.

,

حجت الاسلام سالاری در ادامه به تبیین راه اندازی جنگ اقتصادی، از سوی آمریکا پرداخت و گفت: راه علاج کار در این مورد حساس، تسلیم نشدن است فلذا مذاکره جدید با آمریکا امری لغو و بیهوده است و با استناد به فرمایشات‌‌ مقام معظم رهبری، صبر و مقاومت، و عمل انقلابی به برنامه های اقتصاد مقاومتی در این زمینه چاره ساز است.

,

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به سخنان انقلابی اخیر رئیس جمهور ایران، مبنی بر بسته شدن تنگه هرمز، درصورت عدم صادرات نفت ایران، ابراز داشت: امروز ایران اسلامی توان بستن تنگه حیاتیِ هرمز را دارد .

,


 

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه