اخبار داغ

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس:

لزوم برخورد با سوء‌استفاده‌گران و مسئولان خاطی بازار ارز/منطبق نبودن عملکرد مسئولین با روشهای قرآنی؛ دلیل اصلی مشکلات کشور

لزوم برخورد با سوء‌استفاده‌گران و مسئولان خاطی بازار ارز/منطبق نبودن عملکرد مسئولین با روشهای قرآنی؛ دلیل اصلی مشکلات کشور
نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس به نابسامانی های بازار ارز اشاره کرد و گفت: باید علاوه بر افراد سوءاستفاده گر، با مسئولان خاطی نیز برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در نوزدهمین آئین ملی تکریم چهره های قرآنی کشور که در سالن پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات برگزار شد، مشکلات امروز جامعه را ناشی از بی‌توجهی به دستورات قرآن دانست و گفت: وقتی مسئولین به دستورات قرآنی در جامعه عمل نمی کنند، مشکلات بی شماری برای مردم و کشور ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

پست‌های مهم اقتصادی کشور به افراد متخصص سپرده شود

, پست‌های مهم اقتصادی کشور به افراد متخصص سپرده شود, پست‌های مهم اقتصادی کشور به افراد متخصص سپرده شود,

سلیمی با انتقاد از سپردن پُست های مهم اقتصادی کشور به افراد هم حزبی به جای افراد متخصص اظهار کرد: مسئولان کشور باید در عین دانشمند بودن، پاکدست نیز باشند.

,

وی ادامه داد: بایستی یکی از ملاک‌ها در گزینش افراد، میزان تسلط آنان بر قرآن باشد ولی اگر در انتصابات و گزینش‌ها، عضو حزب، دسته و گروه خاص بودن ملاک اصلی قرار گرفت، این موضوع نشان می دهد که قرآنی عمل نکرده ایم.

,

لزوم برخورد با سوء‌استفاده‌گران و مسئولان خاطی بازار ارز

, لزوم برخورد با سوء‌استفاده‌گران و مسئولان خاطی بازار ارز, لزوم برخورد با سوء‌استفاده‌گران و مسئولان خاطی بازار ارز,

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به نابسامانی های بازار ارز اشاره کرد و گفت: باید علاوه بر افراد سوءاستفاده گر، با مسئولان خاطی نیز برخورد شود.

,

مشکلات امروز کشور حول محور نفوذ است

, مشکلات امروز کشور حول محور نفوذ است, مشکلات امروز کشور حول محور نفوذ است,

سلیمی یکی از مشکلات امروز کشور را بحث نفوذی ها دانست و گفت: قرآن در مورد نفوذی ها هشدار می دهد که در مورد آنها خوش خیالی نکنید و مسئولیت‌ها را به آنها نسپارید و عذر آنها را بخواهید.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تاکید کرد: مشکلات موجود نشان می‌دهد که اقدامات اجرایی مسئولان در مسیر قرآن و اسلام نیست. در واقع اسلام به ذات خود عیبی ندارد بلکه عیب از مسلمانی ما است.

,

عمل به دستورات قرآنی راهکار حل مشکلات است

, عمل به دستورات قرآنی راهکار حل مشکلات است, عمل به دستورات قرآنی راهکار حل مشکلات است,

سلیمی تصریح کرد: امروز عرفان‌های کاذب مسایل را شخصی کرده‌اند و برای مشکلات جامعه راهکاری ندارند ولی قرآن برای تمام زمان‌ها و برای همه امور شفا است و برای مشکلات جامعه راهکار دارد. به همین دلیل بر تلاوت و تدبر در قرآن تاکید شده است.

,

وی افزود: در غزوه احد پیامبر گرامی اسلام، شهدایی را که قاری قرآن بودند و در قرآن بیشتر خدمت کرده بودند را دستور داد تا جلوتر از سایر شهدا دفن کنند تا امام دیگران باشند.

,

در نوزدهمین آئین تکریم معلمان، حافظان، خادمان و خیرین قرآن کریم از ۱۱۰ نفر از معلمان، قاریان و حافظان مهد قرآن و خیر قرآنی «علی توکلی» تقدیر بعمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

, , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه